Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2906
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів |
Authors |
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
види та рівні новизни фактори новизни новий товар виды и уровни новизны факторы новизны новый товар types and levels of novelty factors of novelty new product |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2906 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Нагорний, Є.І. Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів [Текст] / Є.І. Нагорний // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 48-58. |
Abstract |
У статті розглянуті основні підходи науковців до розрахунку рівня новизни товару, зазначені
основні недоліки з якими можна зіткнутися під час його розрахунку. Запропонований авторський
методичний підхід, що дозволить визначити рівень новизни товару.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2906 В статье рассмотрены основные подходы ученых к подсчету уровня новизны товара, приведены основные проблемы, с которыми можно столкнуться во время расчета. Предложен авторский методический подход, который позволит определить уровень новизны товара. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2906 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

6

564

1

1

3

51217

1

7

29

3

10703540

424418

20329380

32586872
Downloads

1

3

1

4

8

565

1

12

1

32586872

1

2808577

380
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
13.pdf | 213.24 kB | Adobe PDF | 35396426 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.