Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
управління інноваційною діяльністю комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій цільові групи споживачів медіа-план освітні послуги ВНЗ управление инновационной деятельностью комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций целевые группы потребителей медиа-план образовательные услуги вуз innovation management complex of integrated marketing communications target consumer groups media plan educational services university |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121 |
Publisher | ТОВ "ВТД" Університетська книга" |
License | |
Citation | Божкова, В.В. Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 13-20. |
Abstract |
У статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121 В статье осуществлен анализ целевой аудитории специальности «УИД» СумГУ по географическому принципу, разработан комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций для её продвижения и предложен медиа-план. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121 In this article target audience analysis of speciality “Management of Innovative Activity” of SSU by geographical principle is carried out, complex of integrated marketing communications for its promotion is proposed and media plan is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
-1733733786
Czechia
1
EU
1
France
48353
Germany
310871519
Greece
1
Ireland
36145308
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
48359
Russia
48343
Singapore
310871523
Slovakia
2
Spain
1
Sweden
48351
Turkey
47
Ukraine
472140499
United Kingdom
236485798
United States
415986343
Unknown Country
472140498
Downloads
China
1
France
310871520
Germany
310871521
Lithuania
1
Russia
2
Singapore
1
Ukraine
-1733733787
United Kingdom
1
United States
415986344
Unknown Country
72290613
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
innovation management.pdf | 346.56 kB | Adobe PDF | -623713783 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.