Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords управління інноваційною діяльністю
комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій
цільові групи споживачів
медіа-план
освітні послуги
ВНЗ
управление инновационной деятельностью
комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций
целевые группы потребителей
медиа-план
образовательные услуги
вуз
innovation management
complex of integrated marketing communications
target consumer groups
media plan
educational services
university
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
Publisher ТОВ "ВТД" Університетська книга"
License
Citation Божкова, В.В. Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 13-20.
Abstract У статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
В статье осуществлен анализ целевой аудитории специальности «УИД» СумГУ по географическому принципу, разработан комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций для её продвижения и предложен медиа-план. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
In this article target audience analysis of speciality “Management of Innovative Activity” of SSU by geographical principle is carried out, complex of integrated marketing communications for its promotion is proposed and media plan is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
-1733733786
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
48353
Germany Germany
310871519
Greece Greece
1
Ireland Ireland
36145308
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
48359
Russia Russia
48343
Singapore Singapore
310871523
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
1
Sweden Sweden
48351
Turkey Turkey
47
Ukraine Ukraine
472140499
United Kingdom United Kingdom
236485798
United States United States
415986343
Unknown Country Unknown Country
472140498

Downloads

China China
1
France France
310871520
Germany Germany
310871521
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
-1733733787
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
415986344
Unknown Country Unknown Country
72290613

Files

File Size Format Downloads
innovation management.pdf 346.56 kB Adobe PDF -623713783

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.