Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Іміджбілдінг як засіб мотивації стейкхолдерів підприємства
Authors Шаша, О.І.
ORCID
Keywords іміджбілдінг
имиджбилдинг
стейкхолдери підприємства
стейкхолдеры предприятия
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Шаша, О.І. Іміджбілдінг як засіб мотивації стейкхолдерів підприємства [Текст] / О.І. Шаша // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 277-279.
Abstract Головним призначенням будь-якого підприємства є задоволення потреб зацікавлених у його діяльності соціальних груп (стейкхолдерів), до яких належать власники, персонал, клієнтура, постачальники, держава, громадськість та інші. Кожне підприємство взаємодіє зі зв’язаними з ним групами, що здійснюють внесок у підприємство, одержують від нього компенсацію (у різній формі) і тому знаходяться з ним у відносинах взаємозалежності. Одним з основних інструментів взаємодії підприємства з його стейкхолдерами є його імідж. Іміджбілдінг як процес формування іміджу підприємства останнім часом став одним з основних засобів та способів створення широкої позитивної відомості конкретного підприємства. Він представляє собою основну складову на шляху досягнення цілей, які підприємство намагається досягти: стати успішним, зайняти своє місце в суспільному житті тощо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Brazil Brazil
1
China China
2
Denmark Denmark
1
EU EU
1
France France
138856
Germany Germany
1611852102
India India
1
Ireland Ireland
-2084514898
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
138854
Russia Russia
42
Singapore Singapore
-1287459235
Turkey Turkey
42
Ukraine Ukraine
522795690
United Kingdom United Kingdom
465710199
United States United States
1561712276
Unknown Country Unknown Country
929674888

Downloads

China China
2
EU EU
2
France France
4
Germany Germany
1611852101
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1611852102
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
522795691
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1978619414
Unknown Country Unknown Country
288

Files

File Size Format Downloads
Shasha.pdf 174.93 kB Adobe PDF 1767880780

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.