Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Іміджбілдінг як засіб мотивації стейкхолдерів підприємства |
Authors |
Шаша, О.І.
|
ORCID | |
Keywords |
іміджбілдінг имиджбилдинг стейкхолдери підприємства стейкхолдеры предприятия |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129 |
Publisher | ТОВ Друкарський дім "Папірус" |
License | |
Citation | Шаша, О.І. Іміджбілдінг як засіб мотивації стейкхолдерів підприємства [Текст] / О.І. Шаша // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 277-279. |
Abstract |
Головним призначенням будь-якого підприємства є задоволення потреб зацікавлених у його діяльності соціальних груп (стейкхолдерів), до яких належать власники, персонал, клієнтура, постачальники, держава, громадськість та інші. Кожне підприємство взаємодіє зі зв’язаними з ним групами, що здійснюють внесок у підприємство, одержують від нього компенсацію (у різній формі) і тому знаходяться з ним у відносинах взаємозалежності. Одним з основних інструментів взаємодії підприємства з його стейкхолдерами є його імідж. Іміджбілдінг як процес формування іміджу підприємства останнім часом став одним з основних засобів та способів створення широкої позитивної відомості конкретного підприємства. Він представляє собою основну складову на шляху досягнення цілей, які підприємство намагається досягти: стати успішним, зайняти своє місце в суспільному житті тощо.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Brazil
1
China
2
Denmark
1
EU
1
France
138856
Germany
1611852102
India
1
Ireland
-2084514898
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
138854
Russia
42
Singapore
-1287459235
Turkey
42
Ukraine
522795690
United Kingdom
465710199
United States
1561712276
Unknown Country
929674888
Downloads
China
2
EU
2
France
4
Germany
1611852101
Lithuania
1
Romania
1
Russia
1611852102
Singapore
1
Ukraine
522795691
United Kingdom
1
United States
-1978619414
Unknown Country
288
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shasha.pdf | 174.93 kB | Adobe PDF | 1767880780 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.