Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Sumina, Olha Mykolaivna Косолап, Н.Є. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
соціальний маркетинг соціальна інфраструктура соціально-економічний розвиток промислове підприємство соціально орієнтований бізнес социальный маркетинг социальная инфраструктура социально-экономическое развитие промышленное предприятие социально ориентированный бизнес social marketing social infrastructure socio-economic development industrial enterprise socially oriented business |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Тєлєтов, О.С. Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій [Текст] / О.С. Тєлєтов, О.М. Суміна, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 39-47. |
Abstract |
Стаття присвячена вивченню проблеми взаємодії різних суб`єктів господарської діяльності у сфері соціально орієнтованого маркетингу. Уточнено поняття соціальної інфраструктури та її складових. Надано рекомендації щодо формування ефективної соціальної інфраструктури за участі промислових підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135 Статья посвящена изучению проблемы взаимодействия разных субъектов хозяйственной деятельности в сфере социально ориентированного маркетинга. Уточнено понятие социальной инфраструктуры и её составляющих. Предложены рекомендации по формированию эффективной социальной инфраструктуры при участии промышленных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135 Article is devoted to learning problem of different economic subjects interaction in the sphere of social marketing. The concept of social infrastructure and its components is specified. Recommendations for formation the effective social infrastructure with participation of industrial enterprises are offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
China
-921652266
EU
1
Finland
1
France
428697493
Germany
857337185
Greece
3966233
Iran
1
Ireland
1862595001
Japan
-1366426594
Lithuania
1
Netherlands
57797
Pakistan
1
Poland
1
Russia
30
Singapore
1
Slovakia
2
Sweden
57794
Turkey
15
Ukraine
-661649672
United Arab Emirates
2
United Kingdom
643438378
United States
-921652264
Unknown Country
1285010435
Downloads
China
-921652265
France
2
Germany
2
Lithuania
1
Poland
1
Russia
4
Singapore
1
Ukraine
164841
United Kingdom
1
United States
1209779578
Unknown Country
857337184
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
social marketing.pdf | 285.3 kB | Adobe PDF | 1145629350 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.