Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() Sumina, Olha Mykolaivna Косолап, Н.Є. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
соціальний маркетинг соціальна інфраструктура соціально-економічний розвиток промислове підприємство соціально орієнтований бізнес социальный маркетинг социальная инфраструктура социально-экономическое развитие промышленное предприятие социально ориентированный бизнес social marketing social infrastructure socio-economic development industrial enterprise socially oriented business |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тєлєтов, О.С. Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій [Текст] / О.С. Тєлєтов, О.М. Суміна, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 39-47. |
Abstract |
Стаття присвячена вивченню проблеми взаємодії різних суб`єктів господарської діяльності у сфері соціально орієнтованого маркетингу. Уточнено поняття соціальної інфраструктури та її складових. Надано рекомендації щодо формування ефективної соціальної інфраструктури за участі промислових підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135 Статья посвящена изучению проблемы взаимодействия разных субъектов хозяйственной деятельности в сфере социально ориентированного маркетинга. Уточнено понятие социальной инфраструктуры и её составляющих. Предложены рекомендации по формированию эффективной социальной инфраструктуры при участии промышленных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135 Article is devoted to learning problem of different economic subjects interaction in the sphere of social marketing. The concept of social infrastructure and its components is specified. Recommendations for formation the effective social infrastructure with participation of industrial enterprises are offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

-921652266

1

1

428697493

857337185

3966233

1

1862595001

-1366426594

1

57797

1

1

30

1

2

57794

15

-661649672

2

643438378

-921652264

1209779578
Downloads

-921652265

2

2

1

1

4

1

164841

1

1209779578

857337184
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
social marketing.pdf | 285.3 kB | Adobe PDF | 1145629350 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.