Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Савченко, О.С.
ORCID
Keywords інтернет-маркетинг
SEO-оптимізація
пошукова оптимізація
інтернет-магазин
просування
интернет-маркетинг
SEO-оптимизация
поисковая оптимизация
интернет-магазин
продвижение
Internet-marketing
SEO
search optimization
Internet shop
promotion
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Ілляшенко, Н.С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 63-74.
Abstract У роботі досліджено основні складові поняття SEO-оптимізації, систематизовано й наочно подано його різновиди та категорії. Визначено місце та роль маркетолога в процесі оптимізації сайта. Запропоновано комплекс заходів з SEO-оптимізації для інтернет-магазину комп’ютерної техніки, визначено їхній порядок і ефективність застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
В работе исследовано основные составляющие определения SEO-оптимизация, систематизировано и наглядно представлено его разновидности и категории. Определено место маркетолога в процессе оптимизации сайта. Предложено комплекс мероприятий по SEO-оптимизации для интернет-магазина компьютерной техники, определено их порядок и эффективность использования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
In work main components of SEO determination were researched, its kinds and categories are systematized and visually provided. Place of marketing expert in site optimization was determined. Complex of SEO actions for computer equipment Internet shop is offered, their order and efficiency of use are determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
China China
18
Czechia Czechia
96696
EU EU
5
France France
1795916799
Germany Germany
291347114
Greece Greece
1
Ireland Ireland
-528031128
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1783925869
Namibia Namibia
1038819699
Netherlands Netherlands
506225
Norway Norway
1
Pakistan Pakistan
508838139
Poland Poland
-1543813288
Romania Romania
1
Russia Russia
1783925870
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
1233253360
United Kingdom United Kingdom
1061140101
United States United States
508838147
Unknown Country Unknown Country
-269402383
Vietnam Vietnam
385608574

Downloads

Austria Austria
1207219288
Cyprus Cyprus
1
Czechia Czechia
1783925860
EU EU
2
Estonia Estonia
1
Finland Finland
173922
France France
-1346907791
Georgia Georgia
1
Germany Germany
1207219291
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
-1764266224
Italy Italy
1
Latvia Latvia
1207219285
Lithuania Lithuania
1434929395
Namibia Namibia
1038819697
Netherlands Netherlands
1795916806
Pakistan Pakistan
508838140
Poland Poland
2077639396
Romania Romania
-609184067
Russia Russia
545898108
Slovakia Slovakia
-1764266232
Spain Spain
1
Sweden Sweden
107504800
Switzerland Switzerland
1
Taiwan Taiwan
107504806
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
508838146
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
-1764266234
United States United States
508838145
Unknown Country Unknown Country
-269402382
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Internet-marketing.pdf 371.89 kB Adobe PDF -2067742424

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.