Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу |
Authors |
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Савченко, О.С. |
ORCID | |
Keywords |
інтернет-маркетинг SEO-оптимізація пошукова оптимізація інтернет-магазин просування интернет-маркетинг SEO-оптимизация поисковая оптимизация интернет-магазин продвижение Internet-marketing SEO search optimization Internet shop promotion |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Ілляшенко, Н.С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 63-74. |
Abstract |
У роботі досліджено основні складові поняття SEO-оптимізації, систематизовано й наочно подано його різновиди та категорії. Визначено місце та роль маркетолога в процесі оптимізації сайта. Запропоновано комплекс заходів з SEO-оптимізації для інтернет-магазину комп’ютерної техніки, визначено їхній порядок і ефективність застосування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141 В работе исследовано основные составляющие определения SEO-оптимизация, систематизировано и наглядно представлено его разновидности и категории. Определено место маркетолога в процессе оптимизации сайта. Предложено комплекс мероприятий по SEO-оптимизации для интернет-магазина компьютерной техники, определено их порядок и эффективность использования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141 In work main components of SEO determination were researched, its kinds and categories are systematized and visually provided. Place of marketing expert in site optimization was determined. Complex of SEO actions for computer equipment Internet shop is offered, their order and efficiency of use are determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
1
Bulgaria
1
China
18
Czechia
96696
EU
5
France
1795916799
Germany
291347114
Greece
1
Ireland
-528031128
Latvia
1
Lithuania
1783925869
Namibia
1038819699
Netherlands
506225
Norway
1
Pakistan
508838139
Poland
-1543813288
Romania
1
Russia
1783925870
Singapore
1
Slovakia
2
Spain
2
Sweden
1
Turkey
16
Ukraine
1233253360
United Kingdom
1061140101
United States
508838147
Unknown Country
159980
Vietnam
385608574
Downloads
Austria
1207219288
Cyprus
1
Czechia
1783925860
EU
2
Estonia
1
Finland
173922
France
-1346907791
Georgia
1
Germany
1207219291
India
1
Indonesia
1
Ireland
-1764266224
Italy
1
Latvia
1207219285
Lithuania
1434929395
Namibia
1038819697
Netherlands
1795916806
Pakistan
508838140
Poland
2077639396
Romania
-609184067
Russia
545898108
Slovakia
-1764266232
Spain
1
Sweden
107504800
Switzerland
1
Taiwan
107504806
Turkey
1
Ukraine
508838146
United Arab Emirates
1
United Kingdom
-1764266234
United States
508838145
Unknown Country
1061140114
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Internet-marketing.pdf | 371.89 kB | Adobe PDF | -737199928 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.