Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу |
Authors |
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Савченко, О.С. |
ORCID | |
Keywords |
інтернет-маркетинг SEO-оптимізація пошукова оптимізація інтернет-магазин просування интернет-маркетинг SEO-оптимизация поисковая оптимизация интернет-магазин продвижение Internet-marketing SEO search optimization Internet shop promotion |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Ілляшенко, Н.С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 63-74. |
Abstract |
У роботі досліджено основні складові поняття SEO-оптимізації, систематизовано й наочно подано його різновиди та категорії. Визначено місце та роль маркетолога в процесі оптимізації сайта. Запропоновано комплекс заходів з SEO-оптимізації для інтернет-магазину комп’ютерної техніки, визначено їхній порядок і ефективність застосування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141 В работе исследовано основные составляющие определения SEO-оптимизация, систематизировано и наглядно представлено его разновидности и категории. Определено место маркетолога в процессе оптимизации сайта. Предложено комплекс мероприятий по SEO-оптимизации для интернет-магазина компьютерной техники, определено их порядок и эффективность использования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141 In work main components of SEO determination were researched, its kinds and categories are systematized and visually provided. Place of marketing expert in site optimization was determined. Complex of SEO actions for computer equipment Internet shop is offered, their order and efficiency of use are determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

18

96696

5

1795916799

291347114

1

-528031128

1

1783925869

1038819699

506225

1

508838139

-1543813288

1

1783925870

1

2

2

1

16

1233253360

1061140101

508838147

-269402383

385608574
Downloads

1207219288

1

1783925860

2

1

173922

-1346907791

1

1207219291

1

1

-1764266224

1

1207219285

1434929395

1038819697

1795916806

508838140

2077639396

-609184067

545898108

-1764266232

1

107504800

1

107504806

1

508838146

1

-1764266234

508838145

-269402382

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Internet-marketing.pdf | 371.89 kB | Adobe PDF | -2067742424 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.