Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства |
Authors |
Шведун, В.О.
|
ORCID | |
Keywords |
інноваційна стратегія управління маркетинговою діяльністю перспективний розвиток підприємства оперативні рекомендації системний підхід инновационная стратегия управление маркетинговой деятельностью перспективное развитие предприятия оперативные рекомендации системный поход innovative strategy marketing activity management perspective enterprise’s development operative recommendations system approach |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шведун, В.О. Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] / В.О. Шведун // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 75-83. |
Abstract |
У статті запропоновано інноваційну стратегію управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі узагальнення всіх доцільних варіантів його стратегічної та тактичної поведінки відповідно до результатів діагностики поточної ринкової позиції на визначений момент часу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142 В статье предложена инновационная стратегия управления маркетинговой деятельностью предприятия на основе обобщения всех целесообразных вариантов его стратегического и тактического поведения в соответствии с результатами диагностики текущей рыночной позиции на определенный момент времени. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142 In article innovative strategy of enterprise’s marketing activity management on basis of all expedient variants of its strategic and tactical behavior generalization according to results of current market position for certain moment of time diagnostics is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

4

1

1

36245

-1596369161

1

18967006

1

1

36243

19

551987938

1

6

604916765

1

302660737

1039140515

604916764
Downloads

151331351

1

1657710716

1657710725

1

1

63088457

1

1

302660736

44

1

551987937

1

-1596369157

838
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
innovative strategy.pdf | 302.87 kB | Adobe PDF | -1506845642 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.