Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors Шведун, В.О.
ORCID
Keywords інноваційна стратегія
управління маркетинговою діяльністю
перспективний розвиток підприємства
оперативні рекомендації
системний підхід
инновационная стратегия
управление маркетинговой деятельностью
перспективное развитие предприятия
оперативные рекомендации
системный поход
innovative strategy
marketing activity management
perspective enterprise’s development
operative recommendations
system approach
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Шведун, В.О. Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] / В.О. Шведун // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 75-83.
Abstract У статті запропоновано інноваційну стратегію управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі узагальнення всіх доцільних варіантів його стратегічної та тактичної поведінки відповідно до результатів діагностики поточної ринкової позиції на визначений момент часу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142
В статье предложена инновационная стратегия управления маркетинговой деятельностью предприятия на основе обобщения всех целесообразных вариантов его стратегического и тактического поведения в соответствии с результатами диагностики текущей рыночной позиции на определенный момент времени. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142
In article innovative strategy of enterprise’s marketing activity management on basis of all expedient variants of its strategic and tactical behavior generalization according to results of current market position for certain moment of time diagnostics is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belgium Belgium
1
China China
4
Denmark Denmark
1
Finland Finland
1
France France
36245
Germany Germany
-1596369161
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
18967006
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
36243
Russia Russia
19
Singapore Singapore
551987938
Spain Spain
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
604916765
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
302660737
United States United States
1039140515
Unknown Country Unknown Country
604916764

Downloads

China China
151331351
Cyprus Cyprus
1
France France
1657710716
Germany Germany
1657710725
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Italy Italy
63088457
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
302660736
Russia Russia
44
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
551987937
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1596369157
Unknown Country Unknown Country
838

Files

File Size Format Downloads
innovative strategy.pdf 302.87 kB Adobe PDF -1506845642

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.