Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств |
Authors |
Крепак, А. С.
|
ORCID | |
Keywords |
зовнішня рекламна кампанія адресна програма охоплення цільової аудиторії частота контакту коефіцієнт щільності рекламних конструкцій наружная рекламная кампания адресная программа охват целевой аудитории частота контакта коэффициент плотности рекламных конструкций outdoor advertising campaign address program reach of target audience frequency of contact coefficient of outdoor advertising’s density |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Крепак, А.С. Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств [Текст] / А.С. Крепак // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 84-91. |
Abstract |
У статті запропоновано методичні рекомендації обґрунтування мінімально необхідної кількості рекламних площин в адресній програмі результативної зовнішньої рекламної кампанії підприємства торгівлі.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143 В статье предложены методические рекомендации обоснования минимально необходимого количества рекламных поверхностей в адресной программе результативной наружной рекламной кампании торговых предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143 In the article proposed methodical recommendations of substantiation minimum necessary quantity places’ in the effective outdoor advertising campaign’ address program of trade enterprises. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29143 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
4
Finland
1
Germany
675191055
India
49968
Iran
1
Ireland
24510745
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
49959
Russia
24
Singapore
675191058
Sweden
1
Turkey
16
Ukraine
195174499
United Kingdom
98041005
United States
341327509
Unknown Country
15987354
Downloads
China
2
Germany
675191056
Indonesia
1
Lithuania
1
Netherlands
10
Poland
1
Russia
5
Ukraine
341327509
United Kingdom
1
United States
2025523205
Unknown Country
224
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
address program.pdf | 301.55 kB | Adobe PDF | -1252925281 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.