Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29146
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Модифицированная eCDP модель в Интернете |
Authors |
Логинова, Ю.В.
|
ORCID | |
Keywords |
поведінка споживачів модель поведінки споживачів інтернет-споживачі цінові ефекти електронні гроші поведение потребителей модель поведения потребителей интернет-потребители ценовые эффекты электронные деньги consumer behavior model of consumer behavior Internet consumers price effects ecash |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29146 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Логинова, Ю.В. Модифицированная eCDP модель в Интернете [Текст] / Ю. В. Логинова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 92-98. |
Abstract |
У статті проведено аналіз моделі поведінки споживачів, що враховує специфіку інтернет-торгівлі. Розглянуто цінові ефекти, що впливають на поведінку споживачів. Описано ефект електронних грошей. Наведено нову модель поведінки інтернет-споживачів з урахуванням ефекту нерівномірної цінності електронних грошей.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29146 В статье проведен анализ модели поведения потребителей, учитывающей специфику интернет-торговли. Рассмотрены ценовые эффекты, влияющие на поведение потребителей. Описан эффект электронных денег. Приведена новая модель поведения интернет-потребителей с учетом эффекта неравномерной ценности электронных денег. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29146 In article analysis of consumer behavior model, considering specificity of Internet trade is carried out. Price effects influencing behavior of consumers are considered. Effect of ecash is described. New model of Internet consumers behavior taking into account effect of ecash non-uniform value is resulted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29146 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

19991757

1

4

17

1

30465

1

136069

1

33

39983512

1

3

538180

272139

101473878

538179
Downloads

1

3

2

9

207

1

1

22

1

1613595

1

101473879

271
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
price effects.pdf | 247.07 kB | Adobe PDF | 103087993 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.