Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29155
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління різними типами конфліктів у креативному колективі |
Authors |
Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Хижняк, М.О. |
ORCID | |
Keywords |
конфлікти творчий колектив управління конфліктами рекламні агенції конфликты творческий коллектив управление конфликтами рекламные агентства conflicts creative collective conflict management advertising agencies |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29155 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Башук, Т.О. Управління різними типами конфліктів у креативному колективі [Текст] / Т.О. Башук, М.О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 111-119. |
Abstract |
У статті розглянуто поняття конфліктів, що виникають у творчому колективі та під час роботи рекламодавців з рекламними агенціями, проведено аналіз природи виникнення конфліктів, їхня класифікація та методи подолання. На основі даних методів розроблено рекомендації щодо подолання конфліктів у творчому середовищі та при співпраці рекламодавців із рекламними агенціями.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29155 В статье рассмотрено понятие конфликтов, возникающих в творческом коллективе и работе рекламодателей с рекламными агентствами, проведен анализ природы возникновения конфликтов, наведены их классификация и методы преодоления. На основе данных методов разработаны рекомендации по преодолению конфликтов в творческой среде и при сотрудничестве рекламодателей с рекламными агентствами. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29155 In article concept of conflicts arising in creative collective and work of advertisers with advertising agencies is considered, analysis of conflicts nature of, their classification and overcoming methods is carried out. On basis of given methods recommendations about conflicts overcoming in creative environment and at cooperation of advertisers with advertising agencies are developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29155 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Austria
1
China
2060872847
Czechia
1664883278
EU
1
France
2
Germany
1021052016
Iran
1
Ireland
-1794395069
Italy
1
Japan
-444127576
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
127581
Russia
1664883276
Slovakia
2
Sweden
1
Turkey
4
Ukraine
1783870186
United Kingdom
1199272836
United States
-1794395066
Unknown Country
91110
Downloads
Austria
1
Canada
1
China
1
Croatia
1
Czechia
91134
EU
2
Finland
192436
France
166682852
Georgia
1
Germany
197566
Ireland
1
Lithuania
1
Norway
166682834
Poland
128397
Russia
204755
Singapore
1
Slovakia
1
Switzerland
45521
Ukraine
1783870184
United Arab Emirates
1
United Kingdom
108281
United States
1783870185
Unknown Country
521
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
conflicts.pdf | 330.9 kB | Adobe PDF | -392892618 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.