Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29161
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сегментація споживачів за сприйняттям інноваційного туристичного продукту
Authors Мілютіна, Ю.С.
ORCID
Keywords туристичний продукт
туристический продукт
туристичний потенціал
туристический потенциал
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29161
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Мілютіна, Ю.С. Сегментація споживачів за сприйняттям інноваційного туристичного продукту [Текст] / Ю.С. Мілютіна // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 306-308.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
16
Germany Germany
9
Ireland Ireland
13819
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
19
Turkey Turkey
33
Ukraine Ukraine
302656
United Kingdom United Kingdom
1646599
United States United States
3140798
Unknown Country Unknown Country
302655

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
874989
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5406607
Unknown Country Unknown Country
172

Files

File Size Format Downloads
Milutina.pdf 275.66 kB Adobe PDF 6281780

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.