Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords територіальний екопродукт
маркетингова привабливість території
сталий розвиток
SWOT-аналіз
фактор достатності ресурсів
фактор життєвого рівня населення
інвестиційний фактор
інноваційний фактор
екологічний фактор
позиціювання
індекс людського розвитку
валовий регіональний продукт
территориальный экопродукт
маркетинговая привлекательность территории
устойчивое развитие
SWOT-анализ
фактор достаточности ресурсов
фактор жизненного уровня населения
инвестиционный фактор
инновационный фактор
экологический фактор
позиционирование
индекс человеческого развития
валовый региональный продукт
territorial ecoproduct
marketing appeal of territory
sustainable development
SWOT-analysis
factor of resource’s sufficiency
factor of life’s population standard
investment factor
innovative factor
ecological factor
human development index
gross regional product
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Біловодська, О.А. Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Ю.М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 242-256.
Abstract Запропоновано теоретико-методичний підхід до оцінки маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191
Предложен теоретико-методический подход к оценке маркетинговой привлекательности региона в соответствии с концепцией устойчивого развития и выполнена соответствующая оценка Сумской, Полтавской и Черниговской областей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191
Theoretic and methodical approaches to the estimation of regional marketing attractiveness according to the sustainable development conception are offered and the corresponding estimation of the Sumy, Poltava and Chernigov regions is done. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

A1 A1
1
Brazil Brazil
1
China China
6
Czechia Czechia
2
Denmark Denmark
1
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
-807052074
Germany Germany
-241304400
Iran Iran
1
Ireland Ireland
16269028
Japan Japan
-1614146358
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
42205
Pakistan Pakistan
2
Russia Russia
26
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
438669368
United Kingdom United Kingdom
219569412
United States United States
-482608820
Unknown Country Unknown Country
438669367
Uzbekistan Uzbekistan
1

Downloads

China China
2
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
-241304399
Japan Japan
-2031892218
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
438669369
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-482608819
Unknown Country Unknown Country
370

Files

File Size Format Downloads
territorial ecoproduct.pdf 460.79 kB Adobe PDF 1977831610

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.