Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
територіальний екопродукт маркетингова привабливість території сталий розвиток SWOT-аналіз фактор достатності ресурсів фактор життєвого рівня населення інвестиційний фактор інноваційний фактор екологічний фактор позиціювання індекс людського розвитку валовий регіональний продукт территориальный экопродукт маркетинговая привлекательность территории устойчивое развитие SWOT-анализ фактор достаточности ресурсов фактор жизненного уровня населения инвестиционный фактор инновационный фактор экологический фактор позиционирование индекс человеческого развития валовый региональный продукт territorial ecoproduct marketing appeal of territory sustainable development SWOT-analysis factor of resource’s sufficiency factor of life’s population standard investment factor innovative factor ecological factor human development index gross regional product |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Ю.М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 242-256. |
Abstract |
Запропоновано теоретико-методичний підхід до оцінки маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191 Предложен теоретико-методический подход к оценке маркетинговой привлекательности региона в соответствии с концепцией устойчивого развития и выполнена соответствующая оценка Сумской, Полтавской и Черниговской областей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191 Theoretic and methodical approaches to the estimation of regional marketing attractiveness according to the sustainable development conception are offered and the corresponding estimation of the Sumy, Poltava and Chernigov regions is done. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29191 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
A1
1
Brazil
1
China
6
Czechia
2
Denmark
1
EU
1
Finland
1
France
-807052074
Germany
-241304400
Iran
1
Ireland
16269028
Japan
-1614146358
Lithuania
1
Netherlands
42205
Pakistan
2
Russia
26
Slovakia
2
Turkey
6
Ukraine
438669368
United Kingdom
219569412
United States
-482608820
Unknown Country
438669367
Uzbekistan
1
Downloads
China
2
EU
1
France
2
Germany
-241304399
Japan
-2031892218
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
3
Ukraine
438669369
United Kingdom
1
United States
-482608819
Unknown Country
370
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
territorial ecoproduct.pdf | 460.79 kB | Adobe PDF | 1977831610 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.