Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29315
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Диференційований підхід до організації процесу вивчення математичних дисциплін |
Authors |
Маслова, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
диференційоване навчання дифференцированное обучение викладання математики преподавание математики |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29315 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Маслова, О.В. Диференційований підхід до організації процесу вивчення математичних дисциплін [Текст] / О.В. Маслова // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.2. — С. 154-156. |
Abstract |
Диференціація навчання – це врахування індивідуальних особливостей студентів у тій формі, коли вони групуються за якимись особливими ознаками для окремого навчання, іншими словами це спосіб індивідуалізації навчання.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29315 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (КІ) |
Views
China
1
France
2
Germany
498762
Ireland
131519
Lithuania
1
Mongolia
1
Netherlands
2
Russia
17
Turkey
13
Ukraine
1976343
United Kingdom
989613
United States
11408268
Unknown Country
1976342
Downloads
China
498762
EU
9
France
6
Germany
3
Italy
1
Lithuania
1
Norway
1
Poland
1
Russia
133
Ukraine
5835652
United Kingdom
1
United States
16980885
Unknown Country
711
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Maslova.pdf | 164.22 kB | Adobe PDF | 23316166 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.