Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова товарна політика |
Other Titles |
Маркетинговая товарная политика Marketing commodity policy |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
маркетинг товарна політика управління комплекс маркетингу маркетинг товарная политика управление комплекс маркетинга marketing commodity policy management complex marketing |
Type | Textbook |
Date of Issue | 2005 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 |
Publisher | ВТД “Університетська книга” |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ілляшенко, С.М. Маркетингова товарна політика: Підручник [Текст]/ С.М. Ілляшенко. – Суми: ВТД “Університетська книга”, 2005. - 234 с. |
Abstract |
У книзі розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема: планування продукції у руслі концепції маркетингу, принципи і методи оптимізації товарної політики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу.
Підручник включає практикум з основних розділів курсу.
Для фахівців з маркетингу і маркетингової товарної політики зокрема. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 В книге рассматриваются теоретические и методические основы маркетинговой товарной политики, в частности: планирования продукции в русле концепции маркетинга, принципы и методы оптимизации товарной политики, подходы к разработке и выведению на рынок новой продукции. Содержит большое количество примеров и фактических материалов, которые иллюстрируют теоретические положения курса. Учебник включает практикум к основным разделам курса. Для специалистов в области маркетинга и маркетинговой товарной политики в частности. Будет полезным для преподавателей, аспирантов и студентов экономических специальностей высших учебных заведений, а также широкого круга читателей, которых интересуют проблемы маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 In the book the theoretical and methodological bases of marketing commodity policy, including: planning, production in the context of marketing concepts, principles and methods of optimization of product policy approaches to develop and market new products. Contains a large number of examples and actual materials that illustrate the theoretical position of course. The textbook includes practice of the major sections of the course. For marketing professionals and marketing of commodity policy in particular. Will be useful for teachers, postgraduates and students of economic specialities of higher educational institutions, as well as a wide range of readers who are interested in marketing issues. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

3

21

1

6

42022

135487727

2

1

1938066916

1

57217618

346547626

5

1

111

-1326511830

1

8

1

65

268868581

959295061

-879351287

-931055637
Downloads

3

-203418116

1

2

1456549492

-2066899460

407236747

536583

1

-360673613

605164624

1931100070

60

-396432174

1693824754

-396432148

268868603

88522

268868553

605164627

189796

81715

605164627

1456549528

407236767

135487576

110779

767334002

1456549512

2117604988

-396432153

135487793

407236756

1

153349

1

-1326511839

-203418034

1

-396432181

407236758

1

767333980

-1326511829

-1269333886

57217678

2

-1326511841

1

-879351277

-1269333880

268868602

1693824760

767333994

268868580

-360673605

959295066
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_product_policy.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | -851731373 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.