Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова товарна політика |
Other Titles |
Маркетинговая товарная политика Marketing commodity policy |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
маркетинг товарна політика управління комплекс маркетингу маркетинг товарная политика управление комплекс маркетинга marketing commodity policy management complex marketing |
Type | Textbook |
Date of Issue | 2005 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 |
Publisher | ВТД “Університетська книга” |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Маркетингова товарна політика: Підручник [Текст]/ С.М. Ілляшенко. – Суми: ВТД “Університетська книга”, 2005. - 234 с. |
Abstract |
У книзі розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема: планування продукції у руслі концепції маркетингу, принципи і методи оптимізації товарної політики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу.
Підручник включає практикум з основних розділів курсу.
Для фахівців з маркетингу і маркетингової товарної політики зокрема. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 В книге рассматриваются теоретические и методические основы маркетинговой товарной политики, в частности: планирования продукции в русле концепции маркетинга, принципы и методы оптимизации товарной политики, подходы к разработке и выведению на рынок новой продукции. Содержит большое количество примеров и фактических материалов, которые иллюстрируют теоретические положения курса. Учебник включает практикум к основным разделам курса. Для специалистов в области маркетинга и маркетинговой товарной политики в частности. Будет полезным для преподавателей, аспирантов и студентов экономических специальностей высших учебных заведений, а также широкого круга читателей, которых интересуют проблемы маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 In the book the theoretical and methodological bases of marketing commodity policy, including: planning, production in the context of marketing concepts, principles and methods of optimization of product policy approaches to develop and market new products. Contains a large number of examples and actual materials that illustrate the theoretical position of course. The textbook includes practice of the major sections of the course. For marketing professionals and marketing of commodity policy in particular. Will be useful for teachers, postgraduates and students of economic specialities of higher educational institutions, as well as a wide range of readers who are interested in marketing issues. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359 |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belarus
1
Brazil
1
Bulgaria
2
Canada
3
China
21
Czechia
1
EU
6
France
42022
Germany
135487727
Hong Kong SAR China
2
India
1
Ireland
1938066916
Italy
1
Lithuania
57217618
Netherlands
346547626
Poland
5
Romania
1
Russia
111
Singapore
-1326511830
Slovakia
1
South Korea
8
Spain
1
Turkey
65
Ukraine
268868581
United Kingdom
959295061
United States
-879351287
Unknown Country
364586327
Downloads
Australia
3
Austria
-203418116
Azerbaijan
1
Belarus
2
Belgium
1456549492
Bulgaria
-2066899460
Canada
407236747
China
536583
Croatia
1
Cyprus
-360673613
Czechia
605164624
Denmark
1931100070
EU
60
Egypt
-396432174
Estonia
1693824754
Finland
-396432148
France
268868603
Georgia
88522
Germany
268868553
Gibraltar
605164627
Hungary
189796
India
81715
Ireland
605164627
Israel
1456549528
Italy
407236767
Japan
135487576
Latvia
110779
Lithuania
767334002
Luxembourg
1456549512
Mexico
2117604988
Moldova
-396432153
Montenegro
135487793
Netherlands
407236756
New Zealand
1
Norway
153349
Pakistan
1
Poland
-1326511839
Portugal
-203418034
Puerto Rico
1
Romania
-396432181
Russia
407236758
Saudi Arabia
1
Serbia
767333980
Singapore
-1326511829
Slovakia
-1269333886
Slovenia
57217678
South Korea
2
Spain
-1326511841
Sweden
1
Switzerland
-879351277
Turkey
-1269333880
Ukraine
268868602
United Arab Emirates
1693824760
United Kingdom
767333994
United States
268868580
Unknown Country
-360673605
Uzbekistan
959295066
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_product_policy.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | -851731373 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.