Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29432
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль віртуальних тренажерів при вивченні інформатики |
Authors |
Bazyl, Olena Oleksandrivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-2644-5361 |
Keywords |
дистанційна освіта дистанционное образование інформаційні технології информационные технологии |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29432 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Базиль, О.О. Роль віртуальних тренажерів при вивченні інформатики [Текст] / О.О. Базиль // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей VIII Міжнародної науково-методичної конференції, 15-16 листопада 2012 р., м. Суми / Відп. за вип. В.В. Божкова. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 58-59. |
Abstract |
Бурхливий розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти. Суть такої модернізації полягає в подальшому розвитку та поширенні дистанційної освіти, яка завдяки такому глобальному явищу, як Інтернет, охоплює дедалі все більш широкі верстви населення та стає найважливішим фактором розвитку суспільства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29432 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ФПКВ) |
Views
Belgium
1483840710
Canada
1
China
1
Czechia
1
France
1
Germany
23
Ireland
322969
Lithuania
1
Netherlands
61268056
Russia
15
Singapore
149181749
Sweden
1
Turkey
5
Ukraine
17318332
United Kingdom
7971078
United States
1483840708
Unknown Country
1033208
Downloads
Austria
1
China
3
France
4
Germany
34619568
Hong Kong SAR China
1
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Romania
1
Russia
2
Ukraine
772554381
United Kingdom
1
United States
1009649823
Unknown Country
252
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bazil_virtyalnie trenajori.pdf | 77.53 kB | Adobe PDF | 1816824040 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.