Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29474
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження проблем визначення понять у галузі дистанційної освіти в Україні та зарубіжжі |
Authors |
Іванюк, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
дистанційна освіта дистанционное образование телекомунікаційні засоби навчання телекоммуникационные средства обучения |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29474 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Іванюк, І.В. Дослідження проблем визначення понять у галузі дистанційної освіти в Україні та зарубіжжі [Текст] / І.В. Іванюк // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей VIII Міжнародної науково-методичної конференції, 15-16 листопада 2012 р., м. Суми / Відп. за вип. В.В. Божкова. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 123-124. |
Abstract |
Розвиток дистанційної освіти в Україні вимагає від науковців формування в цій галузі педагогічних досліджень єдиного понятійно-термінологічного апарату. В рамках науково-дослідної роботи відділом дослідження і проектування навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на тему «Методологія проектування мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів» здійснено розкриття значення ряду термінів, складеного на основі зарубіжних науково-педагогічних джерел.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29474 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ФПКВ) |
Views

1

1

895630

2

149

22318

1

1

15

895629

1

3

313444

159914

10488544

25864751
Downloads

1

3

1

1

159909

1

1

7887990

1

13089097

13089098
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ivanyuk_distanciyna osvita.pdf | 124.94 kB | Adobe PDF | 34226103 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.