Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства |
Other Titles |
Исследование роли и значение маркетинговой политики распределения в деятельности предприятия Research of the role and value of a marketing policy distribution in enterprise activity |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
![]() Sygyda, Liubov Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
розподіл маркетингова політика розподілу система розподілу підхід сфера розподілу распределение маркетинговая политика распределения система распределения подход сфера распределения distribution marketing distribution policies distribution system approach sphere of distribution |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533 |
Publisher | ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сигида, Л.О. Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства [Текст] / Л.О. Сигида // Сталий розвиток економіки. – 2012. – №5(15). – С. 293-298. |
Abstract |
У статті проведено аналіз поняття «маркетингова політика розподілу». Визначено місце маркетингової політики розподілу в господарській системі підприємства; розглянуто її завдання та функції. Удосконалено схему планування та розроблення заходів політики розподілу на підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533 В статье проведен анализ понятия «маркетинговая политика распределения». Определено место маркетинговой политики распределения в хозяйственной системе предприятия; рассмотрены ее задачи и функции. Усовершенствована схема планирования и разработки мероприятий политики распределения на предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533 Concept analysis “marketing distribution policy” is carried out. Place of marketing distribution policy in economic system of enterprise is defined; its objectives and functions are considered. Scheme of distribution policy planning and development at enterprise is improved. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1002920573

1

1

1

4

1622113857

1

1517486620

1

60056

1

186305

746617

-445579417

373307

27

1341869285

129281

11891837

1292556289
Downloads

192449

2

1002920578

2

2

1

563422262

1

1341869293

1

1940016938

1

1366000268

2132020957

154630439

-1699338712

93913

173343

1

1

-1214816011

1655001310

22348697

1002920599

22349734
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sygyda_stlyi_rozvytok_economiky.pdf | 319.05 kB | Adobe PDF | -300128523 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.