Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства
Other Titles Исследование роли и значение маркетинговой политики распределения в деятельности предприятия
Research of the role and value of a marketing policy distribution in enterprise activity
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Sygyda, Liubov Oleksiivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords розподіл
маркетингова політика розподілу
система розподілу
підхід
сфера розподілу
распределение
маркетинговая политика распределения
система распределения
подход
сфера распределения
distribution
marketing distribution policies
distribution system
approach
sphere of distribution
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533
Publisher ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва"
License
Citation Сигида, Л.О. Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства [Текст] / Л.О. Сигида // Сталий розвиток економіки. – 2012. – №5(15). – С. 293-298.
Abstract У статті проведено аналіз поняття «маркетингова політика розподілу». Визначено місце маркетингової політики розподілу в господарській системі підприємства; розглянуто її завдання та функції. Удосконалено схему планування та розроблення заходів політики розподілу на підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533
В статье проведен анализ понятия «маркетинговая политика распределения». Определено место маркетинговой политики распределения в хозяйственной системе предприятия; рассмотрены ее задачи и функции. Усовершенствована схема планирования и разработки мероприятий политики распределения на предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533
Concept analysis “marketing distribution policy” is carried out. Place of marketing distribution policy in economic system of enterprise is defined; its objectives and functions are considered. Scheme of distribution policy planning and development at enterprise is improved. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1002920573
Czechia Czechia
1
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
1622113857
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1517486620
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
60056
Poland Poland
1
Romania Romania
186305
Russia Russia
746617
Singapore Singapore
-445579417
Sweden Sweden
373307
Turkey Turkey
27
Ukraine Ukraine
1341869285
United Kingdom United Kingdom
129281
United States United States
11891837
Unknown Country Unknown Country
-979136904

Downloads

Belgium Belgium
192449
Canada Canada
2
China China
1002920578
Czechia Czechia
2
Estonia Estonia
2
Finland Finland
1
France France
563422262
Georgia Georgia
1
Germany Germany
1341869293
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
1940016938
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1366000268
Moldova Moldova
2132020957
Netherlands Netherlands
154630439
Poland Poland
-1699338712
Romania Romania
93913
Russia Russia
173343
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
-1214816011
Ukraine Ukraine
1655001310
United Kingdom United Kingdom
22348697
United States United States
1002920599
Unknown Country Unknown Country
22349734

Files

File Size Format Downloads
Sygyda_stlyi_rozvytok_economiky.pdf 319.05 kB Adobe PDF -300128523

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.