Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства |
Other Titles |
Исследование роли и значение маркетинговой политики распределения в деятельности предприятия Research of the role and value of a marketing policy distribution in enterprise activity |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Sygyda, Liubov Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
розподіл маркетингова політика розподілу система розподілу підхід сфера розподілу распределение маркетинговая политика распределения система распределения подход сфера распределения distribution marketing distribution policies distribution system approach sphere of distribution |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533 |
Publisher | ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва" |
License | |
Citation | Сигида, Л.О. Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства [Текст] / Л.О. Сигида // Сталий розвиток економіки. – 2012. – №5(15). – С. 293-298. |
Abstract |
У статті проведено аналіз поняття «маркетингова політика розподілу». Визначено місце маркетингової політики розподілу в господарській системі підприємства; розглянуто її завдання та функції. Удосконалено схему планування та розроблення заходів політики розподілу на підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533 В статье проведен анализ понятия «маркетинговая политика распределения». Определено место маркетинговой политики распределения в хозяйственной системе предприятия; рассмотрены ее задачи и функции. Усовершенствована схема планирования и разработки мероприятий политики распределения на предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533 Concept analysis “marketing distribution policy” is carried out. Place of marketing distribution policy in economic system of enterprise is defined; its objectives and functions are considered. Scheme of distribution policy planning and development at enterprise is improved. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
1002920573
Czechia
1
Côte d’Ivoire
1
EU
1
France
4
Germany
1622113857
Iran
1
Ireland
1517486620
Lithuania
1
Netherlands
60056
Poland
1
Romania
186305
Russia
746617
Singapore
-445579417
Sweden
373307
Turkey
27
Ukraine
1341869285
United Kingdom
129281
United States
11891837
Unknown Country
-979136904
Downloads
Belgium
192449
Canada
2
China
1002920578
Czechia
2
Estonia
2
Finland
1
France
563422262
Georgia
1
Germany
1341869293
Hungary
1
Ireland
1940016938
Italy
1
Lithuania
1366000268
Moldova
2132020957
Netherlands
154630439
Poland
-1699338712
Romania
93913
Russia
173343
Slovakia
1
Spain
1
Turkey
-1214816011
Ukraine
1655001310
United Kingdom
22348697
United States
1002920599
Unknown Country
22349734
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sygyda_stlyi_rozvytok_economiky.pdf | 319.05 kB | Adobe PDF | -300128523 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.