Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив |
Other Titles |
Разработка методического подхода по выбору маркетингового инновационного решения из множества существующих альтернатив The development of the methodical approach on the selection of the marketing innovative decision from the set of alternatives |
Authors |
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Gryshchenko, Olena Fedorivna Bilovodska, Olena Anatoliivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетингове інноваційне рішення (МІР) критерій альтернатива інтегральна оцінка |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553 |
Publisher | Донецький державний університет управління |
License | |
Citation | Грищенко, О.Ф. Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив [Текст] / О.Ф. Грищенко, О.А. Біловодська // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія «Економіка». – 2012. – Т. 13. Вип. 227. – С. 348-357. |
Abstract |
У даній статті запропонований методичний інструментарій для здійснення вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив. Сформовано систему критеріїв оцінки та вибору маркетингових інноваційних рішень. Розроблено матрицю вибору маркетингових інноваційних рішень за критеріями «ризик – якість»
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553 В данной статье предложен методический инструментарий для осуществления выбора маркетингового инновационного решения из множества существующих альтернатив. Сформирована система критериев оценки и выбора маркетинговых инновационных решений. Разработана матрица выбора маркетинговых инновационных решений по критериям «риск - качество» При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553 In this article the methodical tools for implementation of a choice of the marketing innovative decision from a set of existing alternatives are offered. The system of criteria of an assessment and a choice of marketing innovative decisions is created. The matrix of a choice of marketing innovative decisions on criteria «risk - quality» is developed When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
2787555
Denmark
1
Germany
6
Indonesia
1
Ireland
74467
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2654
Pakistan
1
Russia
14
Slovakia
2
Turkey
4
Ukraine
494741
United Arab Emirates
1
United Kingdom
252675
United States
5575108
Unknown Country
494740
Downloads
China
10
Germany
2
Lithuania
1
Norway
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
5575139
United Kingdom
1
United States
9681975
Unknown Country
134
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_Gryshchenko_Rozroblennya_metodychnogo_pidhodu.pdf | 504.73 kB | Adobe PDF | 15257265 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.