Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29568
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Споживчий капітал підприємства в умовах концепції маркетингу відносин
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords маркетинг відносин
споживчий капітал
взаємодія
взаємовідносини
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29568
Publisher
License
Citation Голишева Є.О. Споживчий капітал підприємства в умовах концепції маркетингу відносин // Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в умовах трансформації економіки : збірник тез ІІІ Всеукраїнської міжвузівської науково-практичної конференції, 22-23 квітня 2010 р. – Рівне : НУВГП, 2010. – С. 294.
Abstract Розглянутий зв'язок між маркетингом відносин та споживчим капіталом підприємства При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29568
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1966465
Germany Germany
3782
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
27368
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
9
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
368384
United Kingdom United Kingdom
187929
United States United States
3932929
Unknown Country Unknown Country
368383

Downloads

China China
2
Germany Germany
94
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1010599
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3932930
Unknown Country Unknown Country
66

Files

File Size Format Downloads
Golysheva_Rivne_tezy_2010.pdf 125.34 kB Adobe PDF 4943696

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.