Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Анализ влияния упаковки пищевой продукции на сознание потребителей |
Other Titles |
Аналіз впливу упаковки харчової продукції на свідомість споживачів Analysis of the impact of food packaging products in the consumer's mind |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Михайленко, Дар'я Олександрівна Михайленко, Дарья Александровна Mykhailenko, Daria Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
упаковка потребитель восприятие упаковки |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581 |
Publisher | Деловая полиграфия |
License | |
Citation | Беловодская, Е.А. Анализ влияния упаковки пищевой продукции на сознание потребителей [Текст] / Е.А. Беловодская, Д.А. Михайленко // Развитие экономических систем микро- и мезоуровня: состояние, тенденции, перспективы (отечественный и зарубежный опыт): монография / И.А. Алтухова, Н.М. Алтухова, Л.С. Белоусова и др.; под ред.: Л.С. Белоусовой, Г.Г. Скуловой, А.В. Евченко. – Курск: Деловая полиграфия, 2012. – С. 233-249. |
Abstract |
Досліджено сутність упаковки та її функції, проаналізовано процес створення упаковки товарів, розглянуті інновації в упаковці харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581 Исследована сущность упаковки и ее функции, проанализирован процесс создания упаковки товаров, рассмотрены инновации в упаковке пищевой продукции, проведено маркетинговое исследование для определения влияния упаковки различных групп пищевой продукции на потребительский выбор и восприятие потребителями инноваций в упаковке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581 The essence of the packaging and its functions are investigated, the process of creating the packaging of goods is analyzed, innovation in packaging of food products is considered, market research to determine the effects of different groups of food packaging products to consumer choice and consumer perception of innovation in packaging are conducted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
Belarus
184646216
Brazil
2
Canada
1
China
1447524733
Germany
14279443
Iran
1
Ireland
3094973
Italy
1
Kazakhstan
1
Lithuania
46162504
Netherlands
40944
Pakistan
1
Romania
4113
Russia
16410
Spain
1
Turkey
19
Ukraine
709862212
United Kingdom
184646210
United States
-89432436
Unknown Country
709862211
Downloads
Armenia
7
Australia
1
Azerbaijan
3
Belarus
-405090359
Belize
1
Bulgaria
245639
Canada
3094974
Chile
1
China
5
Colombia
1
Czechia
4
Denmark
1
EU
5
Egypt
1
Estonia
1
Finland
3094971
France
14279470
Georgia
1
Germany
14279481
Hong Kong SAR China
184646215
Ireland
4
Israel
2
Italy
1
Japan
2
Kazakhstan
46162553
Kyrgyzstan
11
Latvia
23
Libya
1
Lithuania
184646211
Moldova
-1399917828
Mongolia
1
Morocco
1
Netherlands
3094982
Nicaragua
1
Nigeria
1
Norway
2
Poland
-1399917831
Romania
10
Russia
-1399917276
South Korea
1
Sweden
-405090539
Tajikistan
1
Thailand
1
Turkey
1195433
Turkmenistan
2
Ukraine
-405089955
United Arab Emirates
2
United Kingdom
3094995
United States
-89432391
Unknown Country
-1084257744
Uzbekistan
10234695
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Belovodskaja_Mihailenko_Analiz_vliyaniya.pdf | 568.64 kB | Adobe PDF | -1825676908 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.