Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29586
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
| Title | Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства |
| Authors |
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
|
| ORCID | |
| Keywords |
стратегія управління споживчий капітал підприємство діагностика матриця ресурси потенціал |
| Type | Article |
| Date of Issue | 2012 |
| URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29586 |
| Publisher | |
| License | Copyright not evaluated |
| Citation | Голишева, Є.О. Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства [Текст]/ Є.О. Голишева // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. - 2012. - №35. - С. 258-265. |
| Abstract |
У статті подається авторський підхід до структури споживчого капіталу підприємства із поділом на ресурсну та потенціальну частини. Визначено етапи діагностики споживчого капіталу на основі оцінювання його складових, ресурсної та потенціальної частин. Запропоновано матрицю діагностики споживчого капіталу “ресурси – потенціал”, на основі якої визначено стратегії оптимізації управління споживчим капіталом на підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29586 В статье представлен авторский подход к структуре потребительского капитала предприятия с разделением на ресурсную и потенциальную части. Определены этапы диагностики потребительского капитала на основе оценки его составляющих, ресурсной и потенциальной частей. Предложено матрицу диагностики потребительского капитала "ресурсы - потенциал", на основе которой определены стратегии оптимизации управления потребительским капиталом на предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29586 It is presented author’s approach to the structure of customer capital with the division of the resource and potential parts. The process of the diagnosis of customer capital based on evaluation of its components and the resource and potential parts is defined. It is proposed the matrix “resources-potential” of the diagnosis of customer capital, based on it strategies of optimizing of customer capital management are defined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29586 |
| Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
1
Germany
9
Ireland
43932
Lithuania
1
Netherlands
3881
Romania
1
Russia
21
Slovakia
1
Turkey
5
Ukraine
547810
United Kingdom
281659
United States
4492455
Unknown Country
16657146
Downloads
China
2
Germany
2
Lithuania
1
Ukraine
547811
United Kingdom
1
United States
5917588
Unknown Country
11287369
Files
| File | Size | Format | Downloads |
|---|---|---|---|
| Golysheva_UABS_2012.pdf | 531.95 kB | Adobe PDF | 17752774 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.