Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегії управління споживчим капіталом промислового підприємства на основі його діагностики |
Other Titles |
Strategies of customer capital management of the industrial enterprise based on its diagnostics |
Authors |
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
|
ORCID | |
Keywords |
діагностика управління споживчий капітал матриця стратегія промислове підприємство ресурси потенціал |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587 |
Publisher | ООО «Северо-восточная энергетическая компания «СВЭКО» |
License | |
Citation | Голишева, Є.О. Стратегії управління споживчим капіталом Промислового підприємства на основі його діагностики [Текст] / Є.О. Голишева // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. – 2012. – № 8 (102). – С. 75-80. |
Abstract |
У статті представлено авторський підхід до структури споживчого капіталу промислового підприємства із поділом на ресурсну та потенціальну частини. Визначено етапи діагностики споживчого капіталу на основі оцінювання його складових, ресурсної та потенціальної частин. Запропоновано матрицю діагностики споживчого капіталу «ресурси-потенціал», на основі якої визначено стратегії оптимізації управління споживчим капіталом на промисловому підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587 В статье представлен авторский подход к структуре потребительского капитала промышленного предприятия с разделением на ресурсную и потенциальную части. Определены этапы диагностики потребительского капитала на основе оценки его составляющих, а также ресурсной и потенциальной частей. Предложена матрица диагностики потребительского капитала «ресурсы-потенциал», на основе которой определены стратегии оптимизации управления потребительским капиталом на промышленном предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587 It is presented author's approach to the structure of customer capital with the division of the resource and potential parts. The process of the diagnosis of customer capital based on evaluation of its components and the resource and potential parts is defined. It is proposed the matrix "resources-potential" of the diagnosis of customer capital, based on it strategies of optimizing of customer capital management are defined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
4
EU
1
France
1
Germany
41994
Iran
1
Ireland
10712
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
4
New Zealand
1
Poland
1
Russia
13
Slovakia
2
Turkey
4
Ukraine
935523
United Kingdom
83979
United States
1706987
Unknown Country
164058
Downloads
China
2
EU
1
France
1
Germany
83977
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
47
Ukraine
470685
United Kingdom
1
United States
935523
Unknown Country
118
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Golysheva_EEE_2012.pdf | 347.14 kB | Adobe PDF | 1490357 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.