Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку |
Other Titles |
Choosing a commodity producer marketing channel as a means to ensure its innovative development Выбор товаропроизводителем маркетингового канала как средство обеспечения его инновационного развития |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
вибір маркетингового каналу форма каналу структура каналу товарний рух |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 |
Publisher | Донецьк : РВВ. ДВНЗ «ДонНТУ» |
License | |
Citation | Біловодська О.А. Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку / О. А. Біловодська / Економічна безпека національної економіки: інвестиційно-інноваційний аспект : монографія / І. М. Грищенко, М. П. Денисенко, А. П. Гречан, В. В. Лойко та ін.; за заг. ред. чл.-кор. НАПН України, д.е.н., проф. І. М. Грищенка, д.е.н., проф. М. П. Денисенко, д.е.н., проф. А. П. Гречан, к.е.н., доц. В. В. Лойко.– Донецьк : РВВ. ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. – С. 294-309. |
Abstract |
У роботі автором сформульовано сутність та розкрито зміст поняття «вибір каналу розподілу», удосконалено підхід щодо вибору товаровиробником маркетингового каналу за комплексом характеристик: форми та структури каналу, системи, форми та методу організації товарного руху у ньому.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 В работе автором сформулирована сущность и раскрыто содержание понятия «выбор канала распределения», усовершенствован подход относительно выбора товаропроизводителем маркетингового канала по комплексу характеристик: форма и структура канала, система, форма и метод организации товарного движения в нем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 In this paper the author formulated the essence and content analysis of the concept of "choice of distribution channel," an improved approach on the selection of a commodity producer marketing channel complex of characteristics: the shape and structure of the channel, the system, the form and method of organizing trade movement in it. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belgium
1
Canada
1
China
3
Denmark
1
Germany
1260266367
Greece
36284
Ireland
406511
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
3
Russia
19
Sweden
1
Turkey
5
Ukraine
670633288
United Kingdom
41003137
United States
695439417
Unknown Country
81000198
Downloads
Austria
1
Belgium
1
Bulgaria
1
Canada
36267
China
3
Czechia
-1357906410
Denmark
1
EU
2
Estonia
41003140
Finland
1
France
883715065
Germany
883715066
Indonesia
1
Ireland
883715066
Italy
3960863
Latvia
1
Lithuania
-981355113
Poland
1
Romania
406500
Russia
8
Spain
36286
Ukraine
695439416
United Kingdom
3960849
United States
695439415
Unknown Country
-1546182057
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
V_monografiju_Denisenko.pdf | 111.43 kB | Adobe PDF | 205984374 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.