Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Классификация маркетинговых каналов при распределении инновационной продукции |
Other Titles |
Класифікація маркетингових каналів при розподілі інноваційної продукції CLASSIFICATION OF MARKETING CHANNELS FOR DISTRIBUTION INNOVATIVE PRODUCTS |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
инновация маркетинговый канал инновационной продукции инноавционный маркетинговый канал классификация |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615 |
Publisher | Курск: «Деловая полиграфия» |
License | |
Citation | Беловодская Е.А. Классификация маркетинговых каналов при распределении инновационной продукции / Е.А. Беловодская // Развитие бизнеса и предпринимательства в условиях трансформации экономики: Вторые Ходыревские чтения: сб. материалов междунар. науч.-практической конф. / под ред. докт. экон. наук, проф. В.Н. Ходыревской; Курск. гос. ун-т, 17 апреля 2012 г. – Часть 1. – Курск: «Деловая полиграфия», 2012. – С. 52-57. |
Abstract |
В даній статті досліджено маркетингові канали в розрізі інновацій, запропоновано авторське визначення маркетингового каналу інноваційної продукції та інноваційного маркетингового каналу. Розроблено підходи до класифікації інноваційних маркетингових каналів та розглянуто їх види відповідно до запропонованих автором класифікаційним ознакам. Кожен з видів маркетингових каналів досліджено з точки зору використання для інноваційної продукції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615 В данной статье исследованы маркетинговые каналы в разрезе инноваций, предложено авторское определение маркетингового канала инновационной продукции и инновационного маркетингового канала. Разработаны подходы к классификации инновационных маркетинговых каналов и рассмотрены их виды согласно предложенным автором классификационным признакам. Каждый из видов маркетинговых каналов исследован с точки зрения использования для инновационной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615 In this article the marketing channels in the context of innovation are investigated, the author's definition of marketing channel of innovative products and innovative marketing channel are invited. The approaches to the classification of innovative marketing channels are worked out and their types according to the author's classification features are considered. Each of the types of marketing channels examined in terms of use for innovative production. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Austria
1
Belarus
3
Canada
1
China
1
Germany
274502
Ireland
122471
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
5637
Russia
33
Singapore
10383308
Slovakia
2
Sweden
1
Turkey
11
Ukraine
1075473
United Kingdom
549002
United States
10383311
Unknown Country
1075470
Uzbekistan
1
Downloads
Armenia
1
Belarus
4
China
3
Germany
278
Russia
27
Singapore
1
Ukraine
7280710
United Kingdom
1
United States
10383313
Unknown Country
363
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_tez.pdf | 151.49 kB | Adobe PDF | 17664701 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.