Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29641
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні підходи до вибору тарифних стратегій у сфері надання послуг поштового зв’язку
Other Titles Methodical approaches to a choice of tariff strategy in sphere of granting of postal mail services
Методические подходы к выбору тарифных стратегий в сфере предоставления услуг почтовой связи
Authors Князєва, Н.О.
Князєва, О.А.
ORCID
Keywords послуги поштового зв’язку
тарифні стратегії
еластичність попиту
услуги почтовой связи
тарифные стратегии
эластичность спроса
postal mail services
tariff strategy
elasticity of demand
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29641
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Князєва, Н.О. Методичні підходи до вибору тарифних стратегій у сфері надання послуг поштового зв’язку [Текст] / Н.О. Князєва, О.А. Князєва // Механізм регулювання економіки. — 2011. — №3. - C.78-88.
Abstract Наведено передумови та обґрунтовано необхідність формування методичних рекомендації щодо вибору тарифної стратегії у сфері надання послуг поштового зв’язку. Визначено необхідність проведення маркетингових досліджень при формуванні тарифної стратегії та наведено основні етапи дослідження. Запропоновано методичний підхід до вибору тарифних стратегій залежно від еластичності попиту за ціною. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29641
Приведены предпосылки и обоснована необходимость формирования методических рекомендации относительно выбора тарифной стратегии в сфере предоставления услуг почтовой связи. Определена необходимость проведения маркетингового исследования при формировании тарифной стратегии и приведены основные этапы исследования. Предложен методический подход к выбору тарифных стратегий в зависимости от эластичности спроса по цене. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29641
Preconditions are resulted and necessity of formation methodical recommendations concerning a choice of tariff strategy in sphere of granting of services of a mail service is proved. Necessity of carrying out of marketing research is defined at formation of tariff strategy and its basic stages are resulted. The methodical approach to a choice of tariff strategy depending on elasticity of demand at the price is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29641
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
2
France France
1
Germany Germany
180940
Ireland Ireland
90469
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5304
Romania Romania
1
Russia Russia
19
Turkey Turkey
10
Ukraine Ukraine
1000421
United Kingdom United Kingdom
510815
United States United States
16911376
Unknown Country Unknown Country
1000420

Downloads

A1 A1
1
China China
2
France France
11334564
Georgia Georgia
1
Germany Germany
11334563
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
9
Ukraine Ukraine
11334563
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
19699785
Unknown Country Unknown Country
528

Files

File Size Format Downloads
Knyazyeva_Knyazyeva.pdf 563.84 kB Adobe PDF 53704020

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.