Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29641
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичні підходи до вибору тарифних стратегій у сфері надання послуг поштового зв’язку |
Other Titles |
Methodical approaches to a choice of tariff strategy in sphere of granting of postal mail services Методические подходы к выбору тарифных стратегий в сфере предоставления услуг почтовой связи |
Authors |
Князєва, Н.О.
Князєва, О.А. |
ORCID | |
Keywords |
послуги поштового зв’язку тарифні стратегії еластичність попиту услуги почтовой связи тарифные стратегии эластичность спроса postal mail services tariff strategy elasticity of demand |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29641 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Князєва, Н.О. Методичні підходи до вибору тарифних стратегій у сфері надання послуг поштового зв’язку [Текст] / Н.О. Князєва, О.А. Князєва // Механізм регулювання економіки. — 2011. — №3. - C.78-88. |
Abstract |
Наведено передумови та обґрунтовано необхідність формування методичних рекомендації щодо вибору тарифної стратегії у сфері надання послуг поштового зв’язку. Визначено необхідність проведення маркетингових досліджень при формуванні тарифної стратегії та наведено основні етапи дослідження. Запропоновано методичний підхід до вибору тарифних стратегій залежно від еластичності попиту за ціною.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29641 Приведены предпосылки и обоснована необходимость формирования методических рекомендации относительно выбора тарифной стратегии в сфере предоставления услуг почтовой связи. Определена необходимость проведения маркетингового исследования при формировании тарифной стратегии и приведены основные этапы исследования. Предложен методический подход к выбору тарифных стратегий в зависимости от эластичности спроса по цене. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29641 Preconditions are resulted and necessity of formation methodical recommendations concerning a choice of tariff strategy in sphere of granting of services of a mail service is proved. Necessity of carrying out of marketing research is defined at formation of tariff strategy and its basic stages are resulted. The methodical approach to a choice of tariff strategy depending on elasticity of demand at the price is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29641 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
2
France
1
Germany
180940
Ireland
90469
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
5304
Romania
1
Russia
19
Turkey
10
Ukraine
1000421
United Kingdom
510815
United States
16911376
Unknown Country
1000420
Downloads
A1
1
China
2
France
11334564
Georgia
1
Germany
11334563
Italy
1
Lithuania
1
Romania
1
Russia
9
Ukraine
11334563
United Kingdom
1
United States
19699785
Unknown Country
528
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Knyazyeva_Knyazyeva.pdf | 563.84 kB | Adobe PDF | 53704020 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.