Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості |
Other Titles |
Маркетинг коммерциализации результатов инновационной деятельности в промышленности The marketing of innovation activity results commercialization in industry |
Authors |
Калиниченко, Максим Петрович
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг комерціалізація інновацій інновації інноваційна діяльність коммерциализация инноваций инновации инновационная деятельность marketing commercialization of innovation innovation innovation activity |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Калиниченко, М.П. Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості [Текст] / М.П. Калиниченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — №4. — С.43-50. |
Abstract |
У статті розкрито теоретичні та методологічні положення маркетингу комерціалізації інновацій, розроблено науково-практичні рекомендації щодо використання маркетингового підходу для комерціалізації результатів інноваційної діяльності у промисловості.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899 В статье раскрыты теоретические и методологические положения маркетинга коммерциализации инноваций. Разработаны научно-практические рекомендации по использованию маркетингового подхода для коммерциализации результатов инновационной деятельности в промышленности, которые заключаются в соблюдении последовательности этапов для обеспечения процесса управления маркетинговым проектом коммерциализации, а также в применении проектного, сценарного и сетевого планирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899 The article explores the theoretical and methodological principles of marketing commercialize innovations. Scientific and practical recommendations about use of marketing approach for commercialization of innovative activity results in the industry are developed. They consist of stages of commercialization marketing project management process observance and application of design, scenaring and network planning. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

-126501879

2

1

35582

415140669

1

1957236

1

1

21

1

1

6

1589185434

614224323

1830106330

1647546304
Downloads

1

3

1

6

1589185429

1

1

1

1

7

1

9102418

1

120406859

10831

1618365866

351
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_43_50.pdf | 305.29 kB | Adobe PDF | -957895518 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.