Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості |
Other Titles |
Маркетинг коммерциализации результатов инновационной деятельности в промышленности The marketing of innovation activity results commercialization in industry |
Authors |
Калиниченко, Максим Петрович
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг комерціалізація інновацій інновації інноваційна діяльність коммерциализация инноваций инновации инновационная деятельность marketing commercialization of innovation innovation innovation activity |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Калиниченко, М.П. Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості [Текст] / М.П. Калиниченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — №4. — С.43-50. |
Abstract |
У статті розкрито теоретичні та методологічні положення маркетингу комерціалізації інновацій, розроблено науково-практичні рекомендації щодо використання маркетингового підходу для комерціалізації результатів інноваційної діяльності у промисловості.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899 В статье раскрыты теоретические и методологические положения маркетинга коммерциализации инноваций. Разработаны научно-практические рекомендации по использованию маркетингового подхода для коммерциализации результатов инновационной деятельности в промышленности, которые заключаются в соблюдении последовательности этапов для обеспечения процесса управления маркетинговым проектом коммерциализации, а также в применении проектного, сценарного и сетевого планирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899 The article explores the theoretical and methodological principles of marketing commercialize innovations. Scientific and practical recommendations about use of marketing approach for commercialization of innovative activity results in the industry are developed. They consist of stages of commercialization marketing project management process observance and application of design, scenaring and network planning. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29899 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
-126501879
EU
2
Egypt
1
France
35582
Germany
415140669
Hong Kong SAR China
1
Ireland
1957236
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
21
Singapore
1
South Korea
1
Turkey
6
Ukraine
1589185434
United Kingdom
614224323
United States
1830106330
Unknown Country
1589185430
Downloads
Australia
1
China
3
Finland
1
France
6
Germany
1589185429
Ireland
1
Italy
1
Lithuania
1
Romania
1
Russia
7
Singapore
1
Slovakia
9102418
Switzerland
1
Ukraine
120406859
United Kingdom
10831
United States
1618365866
Unknown Country
351
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_43_50.pdf | 305.29 kB | Adobe PDF | -957895518 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.