Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей
Other Titles Маркетингове дослідження впливу інновацій в упаковці на свідомість споживачів
The marketing researching to impact of innovations in packaging on the minds of consumers
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Михайленко, Дарья Александровна
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords упаковка
пищевая продукция
инновации
маркетинговое исследование
поведение потребителей
харчова продукція
інновації
маркетингове дослідження
поведінка споживачів
packaging
food products
innovation
market research
consumer behavior
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Беловодская, Е.А. Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей [Текст] / Е.А. Беловодская, Д.А. Михайленко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 34-42.
Abstract Розглянуто інноваційні підходи до упаковки харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
Рассмотрены инновационные подходы к упаковке пищевой продукции, проведено маркетинговое исследование для определения влияния упаковки различных групп пищевой продукции на потребительский выбор и восприятия потребителями инноваций в упаковке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
Considered innovative approaches to packaging food products, conducted market research to determine the effects of different groups of food packaging products to consumer choice and consumers' perception of innovation in packaging. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
5240320
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
25534
Iran Iran
1
Ireland Ireland
51063
Japan Japan
33757538
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
25
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
974920
United Kingdom United Kingdom
492166
United States United States
109031585
Unknown Country Unknown Country
974919

Downloads

Belarus Belarus
2701
China China
3
France France
1
Germany Germany
51064
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
492164
Russia Russia
4038
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2721672
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
67515079
Unknown Country Unknown Country
216

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_34_42.pdf 433.68 kB Adobe PDF 70786942

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.