Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей |
Other Titles |
Маркетингове дослідження впливу інновацій в упаковці на свідомість споживачів The marketing researching to impact of innovations in packaging on the minds of consumers |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Михайленко, Дарья Александровна |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
упаковка пищевая продукция инновации маркетинговое исследование поведение потребителей харчова продукція інновації маркетингове дослідження поведінка споживачів packaging food products innovation market research consumer behavior |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Беловодская, Е.А. Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей [Текст] / Е.А. Беловодская, Д.А. Михайленко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 34-42. |
Abstract |
Розглянуто інноваційні підходи до упаковки харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 Рассмотрены инновационные подходы к упаковке пищевой продукции, проведено маркетинговое исследование для определения влияния упаковки различных групп пищевой продукции на потребительский выбор и восприятия потребителями инноваций в упаковке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 Considered innovative approaches to packaging food products, conducted market research to determine the effects of different groups of food packaging products to consumer choice and consumers' perception of innovation in packaging. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
5240320
EU
1
Finland
1
France
1
Germany
25534
Iran
1
Ireland
51063
Japan
33757538
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
4
Russia
25
Singapore
1
Slovakia
2
Sweden
1
Turkey
4
Ukraine
974920
United Kingdom
492166
United States
109031585
Unknown Country
974919
Downloads
Belarus
2701
China
3
France
1
Germany
51064
Ireland
1
Italy
1
Kazakhstan
492164
Russia
4038
Singapore
1
Ukraine
2721672
United Kingdom
1
United States
67515079
Unknown Country
216
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_34_42.pdf | 433.68 kB | Adobe PDF | 70786942 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.