Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей |
Other Titles |
Маркетингове дослідження впливу інновацій в упаковці на свідомість споживачів The marketing researching to impact of innovations in packaging on the minds of consumers |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() Михайленко, Дарья Александровна |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
упаковка пищевая продукция инновации маркетинговое исследование поведение потребителей харчова продукція інновації маркетингове дослідження поведінка споживачів packaging food products innovation market research consumer behavior |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Беловодская, Е.А. Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей [Текст] / Е.А. Беловодская, Д.А. Михайленко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 34-42. |
Abstract |
Розглянуто інноваційні підходи до упаковки харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 Рассмотрены инновационные подходы к упаковке пищевой продукции, проведено маркетинговое исследование для определения влияния упаковки различных групп пищевой продукции на потребительский выбор и восприятия потребителями инноваций в упаковке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 Considered innovative approaches to packaging food products, conducted market research to determine the effects of different groups of food packaging products to consumer choice and consumers' perception of innovation in packaging. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

5240320

1

1

1

25534

1

51063

33757538

1

1

4

25

1

2

1

4

974920

492166

109031585

150548090
Downloads

2701

3

1

51064

1

1

492164

4038

1

2721672

1

67515079

216
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_34_42.pdf | 433.68 kB | Adobe PDF | 70786942 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.