Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29903
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Науково-методичні аспекти управління комунікаціями на промисловому підприємстві |
Other Titles |
Scientific-methodological aspects of communication management on industrial enterprises Научно-методические аспекты управления коммуникациями на промышленном предприятии |
Authors |
Saher, Liudmyla Yuriivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Keywords |
комунікації управління комунікаційний процес фактори впливу перешкоди коммуникации управление коммуникационный процесс факторы влияния препятствия communication management communication process influence interference |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29903 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Сагер, Л.Ю. Науково-методичні аспекти управління комунікаціями на промисловому підприємстві [Текст] / Л.Ю. Сагер // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.66-73. |
Abstract |
У статті визначено сутність управління внутрішніми комунікаціями, запропоновано схему організації комунікаційного процесу промислового підприємства. Виокремлено групи можливих перешкод ефективного управління внутрішніми комунікаціями та основні заходи з їх подолання.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29903 В статье определена сущность управления коммуникациями, предложена схема организации коммуникационного процесса промышленного предприятия. Выделены группы возможных препятствий эффективного управления коммуникациями и основные мероприятия по их преодолению. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29903 The article explains the purpose of communication management and proposes the scheme of communication process. The groups of potential obstacles of effective communication management and basic measures to overcome them are allocated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29903 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
951589788
EU
1
France
3
Germany
-1822650875
Greece
138319
Ireland
5156427
Lithuania
1
Netherlands
6107
Poland
152269706
Russia
35
Singapore
1
Slovakia
1
Turkey
21
Ukraine
173590353
United Kingdom
266944520
United States
-1561741849
Unknown Country
533864618
Downloads
China
951589788
France
5156423
Germany
-1822650874
India
1
Lithuania
1
Poland
152269707
Russia
23
Ukraine
993031594
United Kingdom
24418
United States
-1822650876
Unknown Country
387
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_66_73.pdf | 311.46 kB | Adobe PDF | -1543229408 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.