Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29905
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону |
Other Titles |
Development of territorial marketing complex for industrial cities of old industrial regions social and economic potential increase Разработка комплекса территориального маркетинга для повышения социально-экономического потенциала промышленных городов старопромышленного региона |
Authors |
Дубницький, Володимир Іванович
Даніліна, Наталія Володимирівна Луніна, Вікторія Юріївна |
ORCID | |
Keywords |
територіальний маркетинг інноваційно-маркетинговий потенціал промислового міста соціально-економічний потенціал, старопромисловий регіон, концепція маркетингу старопромисловий регіон концепція маркетингу территориальный маркетинг инновационно-маркетинговый потенциал промышленного города социально-экономический потенциал старопромышленный регион концепция маркетинга territorial marketing innovation and market potential of industrial city social and economic potential old industrial region marketing concept |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29905 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Дубницький, В.І. Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону [Текст] / В.І. Дубницький, Н.В. Даніліна, В.Ю. Луніна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 81-90. |
Abstract |
У статті розкривається роль територіального маркетингу в рамках інноваційного процесу розвитку й підвищення ефективності можливостей соціально-економічного потенціалу важливіших складових господарського регіонального комплексу промислових міст.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29905 В статье раскрывается роль территориального маркетинга в рамках инновационного процесса развития и в повышении эффективности возможностей социально-экономического потенциала важнейших составляющих хозяйственного регионального комплекса промышленных городов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29905 Role of territorial marketing in the innovation development process and in the improving of important components of social and economic potential possibilities efficiency of industrial cities regional economic complex is discovered in this article. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29905 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
1
France
3
Germany
14
Ireland
43638
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
559283
Russia
22
Seychelles
1
Singapore
1
Turkey
3
Ukraine
4291229
United Kingdom
2149865
United States
91800910
Unknown Country
4291228
Downloads
China
2
Czechia
1
France
35124449
Germany
4291228
Lithuania
1
Netherlands
1
Norway
1
Russia
2
Singapore
1
Ukraine
69130322
United Kingdom
2149867
United States
91800911
Unknown Country
264
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_81_90.pdf | 330.44 kB | Adobe PDF | 202497050 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.