Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності |
Other Titles |
Ethical marketing as a marketing concept Этический маркетинг как концепция маркетинговой деятельности |
Authors |
Решетнікова, Ірина Леонідівна
|
ORCID | |
Keywords |
соціально відповідальний маркетинг концепція етичного маркетингу стійкий розвиток стійке споживання етичні інструменти социально ответственный маркетинг концепция этического маркетинга устойчивое развитие устойчивое потребление этические инструменты social responsible marketing ethical marketing concept stable growth stable consumption ethical instruments |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Решетнікова, І.Л. Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 91-96. |
Abstract |
Етичний маркетинг розглядається як складова соціально відповідальної діяльності підприємства і самостійна маркетингова концепція. Уточнюються співвідношення цих понять, категоріальний апарат етичного маркетингу. Запропоновано логічний ланцюг категорій, пов’язаних із забезпеченням соціально відповідальної діяльності підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906 Этический маркетинг рассматривается как составляющая социально ответственной деятельности предприятия и самостоятельная маркетинговая концепция. Уточняется соотношение этих понятий, категориальный аппарат этического маркетинга. Предложено логическую цепь категорий, связанных с обеспечением социально ответственной деятельности предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906 Ethical marketing considers being a part of enterprise social responsibility and an independent marketing concept. The correlation of these concepts and category instruments are being clarified. The logical chain of these categories, linked to the support of the social responsible corporate activities, is proposed When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
A1
1
Canada
1
China
1
Czechia
1
EU
3
Estonia
1
France
19744667
Germany
839210
Hong Kong SAR China
1
Hungary
19744664
Ireland
441325997
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
125446
Romania
1
Russia
58
Singapore
1
Sweden
1
Switzerland
122018
Turkey
44
Ukraine
1024605373
United Kingdom
197200
United States
1691602337
Unknown Country
739129170
Downloads
A1
1
China
3
Czechia
2
EU
3
France
9
Germany
839211
Hungary
19744666
Lithuania
1
Netherlands
739129173
Russia
9
Spain
1
Sweden
1
Ukraine
1691602337
United Kingdom
30430
United States
1691602338
Unknown Country
739129171
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_91_96.pdf | 294.19 kB | Adobe PDF | 587110060 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.