Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності
Other Titles Ethical marketing as a marketing concept
Этический маркетинг как концепция маркетинговой деятельности
Authors Решетнікова, Ірина Леонідівна
ORCID
Keywords соціально відповідальний маркетинг
концепція етичного маркетингу
стійкий розвиток
стійке споживання
етичні інструменти
социально ответственный маркетинг
концепция этического маркетинга
устойчивое развитие
устойчивое потребление
этические инструменты
social responsible marketing
ethical marketing concept
stable growth
stable consumption
ethical instruments
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Решетнікова, І.Л. Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 91-96.
Abstract Етичний маркетинг розглядається як складова соціально відповідальної діяльності підприємства і самостійна маркетингова концепція. Уточнюються співвідношення цих понять, категоріальний апарат етичного маркетингу. Запропоновано логічний ланцюг категорій, пов’язаних із забезпеченням соціально відповідальної діяльності підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906
Этический маркетинг рассматривается как составляющая социально ответственной деятельности предприятия и самостоятельная маркетинговая концепция. Уточняется соотношение этих понятий, категориальный аппарат этического маркетинга. Предложено логическую цепь категорий, связанных с обеспечением социально ответственной деятельности предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906
Ethical marketing considers being a part of enterprise social responsibility and an independent marketing concept. The correlation of these concepts and category instruments are being clarified. The logical chain of these categories, linked to the support of the social responsible corporate activities, is proposed When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

A1 A1
1
Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
EU EU
3
Estonia Estonia
1
France France
19744667
Germany Germany
839210
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Hungary Hungary
19744664
Ireland Ireland
441325997
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
125446
Romania Romania
1
Russia Russia
58
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
122018
Turkey Turkey
44
Ukraine Ukraine
1024605373
United Kingdom United Kingdom
197200
United States United States
1691602337
Unknown Country Unknown Country
739129170

Downloads

A1 A1
1
China China
3
Czechia Czechia
2
EU EU
3
France France
9
Germany Germany
839211
Hungary Hungary
19744666
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
739129173
Russia Russia
9
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1691602337
United Kingdom United Kingdom
30430
United States United States
1691602338
Unknown Country Unknown Country
739129171

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_91_96.pdf 294.19 kB Adobe PDF 587110060

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.