Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты |
Other Titles |
Social marketing and social responsibility of the business: intercoupling and results Соціальний маркетинг і соціальна відповідальність бізнесу: взаємозв’язки й результати |
Authors |
Шталь, Татьяна Валериевна
Тищенко, Оксана Олеговна |
ORCID | |
Keywords |
социальный маркетинг социальная ответственность бизнеса факторы ответственности бизнеса эффективность стратегии развития конкурентоспособность предприятия соціальний маркетинг соціальна відповідальність бізнесу фактори відповідальності бізнесу ефективність стратегії розвитку конкурентоспроможність підприємства social marketing social responsibility of business factors of business responsibility efficiency development strategies enterprise competitiveness |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шталь, Т.В. Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты [Текст] / Т.В. Шталь, О.О. Тищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 97-104. |
Abstract |
У статті розглянуто проблематику використання концепції соціально орієнтованого маркетингу, проблеми забезпечення соціальної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907 В статье рассмотрены проблематика использования концепции социально ориентированного маркетинга, проблемы обеспечения социальной ответственности бизнес-структур и обеспечения конкурентоспособности как критерия эффективности социально ориентированных маркетинговых программ. Автор не только ставит задачу установить соответствие между указанными категориями, но и выявить критерий эффективности социально ориентированных маркетинговых решений. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907 In article is considered problem of social marketing concepts use, problems of provision business-structures to social responsibility and competitiveness provision as criterion to efficiency social-oriented marketing programs. Author not only sets the problem install the correspondence between specified category, but also reveal the criterion to social-directed marketing decisions efficiency. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

2

1

7

1

660265

165616

1

1

1

2

58

1

565637352

18

123241265

1894353

1260976967

3740667
Downloads

1

4

1

331231

1

6

10861930

1

1

1

59

1

35306113

1

400628978

261
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_97_104.pdf | 309.84 kB | Adobe PDF | 447128590 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.