Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості формування та просування дитячого бренда |
Other Titles |
Особенности формирования и продвижение детского бренда Features of formation and advancement of children's brand |
Authors |
Шубін, Олександр Олександрович
Кривоніс, Аліна Олександрівна |
ORCID | |
Keywords |
бренд брендинг дитячий бренд цільова аудиторія просування споживчий ринок торгова марка ефективність брендингу детский бренд целевая аудитория продвижение потребительский рынок торговая марка эффективность брендинга brand branding kids brand target audience promotion consumer market brand branding effectiveness |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Шубін, О.О. Особливості формування та просування дитячого бренда [Текст] / О.О. Шубін, А.О. Кривоніс // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.105-111. |
Abstract |
У статті обґрунтовано роль маркетингових досліджень у формуванні дитячого бренда, проаналізовано дитячий ринок споживчих товарів, проведено вікове сегментування дитячої аудиторії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 В статье обоснована роль маркетинговых исследований в формировании детского бренда, проанализирован детский рынок потребительских товаров, проведено возрастное сегментирование детской аудитории. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 In article the role of marketing researches in formation of a children's brand is proved, the children's market of consumer goods is analysed, age segmentation of children's audience is done. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
148921349
EU
2
France
1
Germany
190
Ireland
342877
Lithuania
1
Netherlands
9146
Russia
14
Singapore
1599635382
Spain
474369519
Turkey
6
Ukraine
10893979
United Arab Emirates
1
United Kingdom
5465278
United States
-444800186
Unknown Country
10893976
Downloads
Austria
1
China
3269961
France
3269959
Germany
948739038
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Russia
7
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
948739037
United Kingdom
1074649
United States
1599635387
Unknown Country
1805731537
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_105_111.pdf | 269.87 kB | Adobe PDF | 1015492286 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.