Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості формування та просування дитячого бренда |
Other Titles |
Особенности формирования и продвижение детского бренда Features of formation and advancement of children's brand |
Authors |
Шубін, Олександр Олександрович
Кривоніс, Аліна Олександрівна |
ORCID | |
Keywords |
бренд брендинг дитячий бренд цільова аудиторія просування споживчий ринок торгова марка ефективність брендингу детский бренд целевая аудитория продвижение потребительский рынок торговая марка эффективность брендинга brand branding kids brand target audience promotion consumer market brand branding effectiveness |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шубін, О.О. Особливості формування та просування дитячого бренда [Текст] / О.О. Шубін, А.О. Кривоніс // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.105-111. |
Abstract |
У статті обґрунтовано роль маркетингових досліджень у формуванні дитячого бренда, проаналізовано дитячий ринок споживчих товарів, проведено вікове сегментування дитячої аудиторії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 В статье обоснована роль маркетинговых исследований в формировании детского бренда, проанализирован детский рынок потребительских товаров, проведено возрастное сегментирование детской аудитории. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 In article the role of marketing researches in formation of a children's brand is proved, the children's market of consumer goods is analysed, age segmentation of children's audience is done. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

148921349

2

1

190

342877

1

9146

14

1599635382

474369519

6

10893979

1

5465278

-444800186

10893976
Downloads

1

3269961

3269959

948739038

1

1

1

1

7

1

1

948739037

1074649

1599635387

1805731537
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_105_111.pdf | 269.87 kB | Adobe PDF | 1015492286 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.