Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи |
Other Titles |
Управление онлайн-репутацией: теоретические основы и методические подходы On-line reputation management: theoretical bases and methodological approaches |
Authors |
Mitsura, Olena Oleksiivna
Хижняк, Марина Олексіївна |
ORCID | |
Keywords |
імідж репутація on-line-репутація репутаційний менеджмент репутаційний капітал ORM інформація имидж репутация on-line-репутация репутационный менеджмент репутационный капитал ORM информация image reputation on-line reputation reputation management reputation capital ORM information |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Міцура, О.О. Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи [Текст] / О.О. Міцура, М.О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 121-129. |
Abstract |
У статті розглянуто поняття «репутаційний менеджмент» та зв’язок його основних елементів, визначено структуру репутаційного капіталу та у його складі виділено управління онлайн-репутацією (ORM) в окремий вид діяльності.Сформульовано поняття ORM, досліджено його структуру та вивчено особливості впровадження, визначені основні етапи та майданчики для ORM-компанії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 В статье рассмотрено понятие «репутационный менеджмент» и связь его основных элементов, определена структура репутационного капитала и в его составе выделено управление онлайн-репутацией (ORM) в отдельный вид деятельности. Сформулировано понятие ORM, исследована его структура и изучены особенности внедрения, определены основные этапы и площадки для ORM-компании. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 The paper considers the concept of “reputation management” and the relationship of its basic elements, the structure of a reputational capital is defined and online reputation management (ORM) is allocated in a separate activity. Also in the article notion of ORM is formed, it was studied its structure and characteristics of implementation, defined milestones and media platforms for ORM company. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
8
Finland
1
France
12126269
Germany
435767185
Iran
1
Ireland
22200221
Lithuania
1
Netherlands
2
Russia
2052316
Slovakia
2
Spain
1
Sweden
1
Turkey
34
Ukraine
-1688808471
United Kingdom
208322733
United States
282589541
Unknown Country
56059
Downloads
China
2
Czechia
1
EU
3
Finland
1
France
18
Germany
1343714614
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
915252
Russia
2052317
Ukraine
1116318003
United Kingdom
154851
United States
282589542
Unknown Country
272
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_121_129.pdf | 334.3 kB | Adobe PDF | -1549222418 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.