Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи |
Other Titles |
Управление онлайн-репутацией: теоретические основы и методические подходы On-line reputation management: theoretical bases and methodological approaches |
Authors |
Mitsura, Olena Oleksiivna
Хижняк, Марина Олексіївна |
ORCID | |
Keywords |
імідж репутація on-line-репутація репутаційний менеджмент репутаційний капітал ORM інформація имидж репутация on-line-репутация репутационный менеджмент репутационный капитал ORM информация image reputation on-line reputation reputation management reputation capital ORM information |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Міцура, О.О. Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи [Текст] / О.О. Міцура, М.О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 121-129. |
Abstract |
У статті розглянуто поняття «репутаційний менеджмент» та зв’язок його основних елементів, визначено структуру репутаційного капіталу та у його складі виділено управління онлайн-репутацією (ORM) в окремий вид діяльності.Сформульовано поняття ORM, досліджено його структуру та вивчено особливості впровадження, визначені основні етапи та майданчики для ORM-компанії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 В статье рассмотрено понятие «репутационный менеджмент» и связь его основных элементов, определена структура репутационного капитала и в его составе выделено управление онлайн-репутацией (ORM) в отдельный вид деятельности. Сформулировано понятие ORM, исследована его структура и изучены особенности внедрения, определены основные этапы и площадки для ORM-компании. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 The paper considers the concept of “reputation management” and the relationship of its basic elements, the structure of a reputational capital is defined and online reputation management (ORM) is allocated in a separate activity. Also in the article notion of ORM is formed, it was studied its structure and characteristics of implementation, defined milestones and media platforms for ORM company. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

8

1

12126269

435767185

1

22200221

1

2

2052316

2

1

1

34

-1688808471

208322733

282589541

56059
Downloads

2

1

3

1

18

1343714614

1

1

915252

2052317

1116318003

154851

282589542

272
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_121_129.pdf | 334.3 kB | Adobe PDF | -1549222418 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.