Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29911
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Планирование маркетинговой деятельности в страховой компании |
Other Titles |
Планування маркетингової діяльності в страховій компанії Planning of marketing activity in an insurance company |
Authors |
Смирнова, Елена Александровна
|
ORCID | |
Keywords |
страховая компания страховой маркетинг планирование маркетинговой деятельности стратегический и тактический планы страхова компанія страховий маркетинг планування маркетингової діяльності стратегічний і тактичний плани insurance company insurance marketing planning of marketing activity strategic and tactical plans. |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29911 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Смирнова, Е.А. Планирование маркетинговой деятельности в страховой компании [Текст] / Е.А. Смирнова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 130-135. |
Abstract |
У статті розглядаються теоретичні підходи щодо планування маркетингової діяльності в страховій компанії. Запропоновані етапи планування маркетингової діяльності в страховій організації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29911 В статье рассматриваются теоретические подходы относительно планирования маркетинговой деятельности в страховой компании. Представлены этапы планирования маркетинговой деятельности в страховой организации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29911 In the article theoretical approaches in relation to planning of marketing activity in an insurance company are examined. Stages of marketing activity planning in insurance company are offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29911 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
1
Estonia
1
France
1
Germany
10
Hong Kong SAR China
1
Ireland
113668
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
2
Russia
64
Turkey
26
Ukraine
1490484
United Kingdom
765672
United States
19529420
Unknown Country
1490483
Downloads
Armenia
50
Azerbaijan
1
Belarus
6
China
4
France
765672
Germany
71051
Kazakhstan
113667
Lithuania
1
Netherlands
113665
Russia
33
Ukraine
4087750
United Kingdom
1
United States
19529421
Unknown Country
316
Uzbekistan
383619
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_130_135.pdf | 288.07 kB | Adobe PDF | 25065257 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.