Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29911
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Планирование маркетинговой деятельности в страховой компании |
Other Titles |
Планування маркетингової діяльності в страховій компанії Planning of marketing activity in an insurance company |
Authors |
Смирнова, Елена Александровна
|
ORCID | |
Keywords |
страховая компания страховой маркетинг планирование маркетинговой деятельности стратегический и тактический планы страхова компанія страховий маркетинг планування маркетингової діяльності стратегічний і тактичний плани insurance company insurance marketing planning of marketing activity strategic and tactical plans. |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29911 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Смирнова, Е.А. Планирование маркетинговой деятельности в страховой компании [Текст] / Е.А. Смирнова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 130-135. |
Abstract |
У статті розглядаються теоретичні підходи щодо планування маркетингової діяльності в страховій компанії. Запропоновані етапи планування маркетингової діяльності в страховій організації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29911 В статье рассматриваются теоретические подходы относительно планирования маркетинговой деятельности в страховой компании. Представлены этапы планирования маркетинговой деятельности в страховой организации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29911 In the article theoretical approaches in relation to planning of marketing activity in an insurance company are examined. Stages of marketing activity planning in insurance company are offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29911 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

1

1

10

1

113668

1

1

2

64

26

1490484

765672

19529420

1490483
Downloads

50

1

6

4

765672

71051

113667

1

113665

33

4087750

1

19529421

316

383619
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_130_135.pdf | 288.07 kB | Adobe PDF | 25065257 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.