Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід |
Other Titles |
Assessment of branding effectiveness: functional approach Оценка эффективности брендинга: функциональный подход |
Authors |
Файвішенко, Діана Сергіївна
|
ORCID | |
Keywords |
бренд брендинг методологія принципи розрахунку теоретичні аспекти брендингу ефективність брендингу функціональний підхід методология принципы расчета теоретические аспекты брендинга эффективность брендинга функциональный подход brand branding methodology principles calculation theoretical aspects of branding branding effectiveness functional approach |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Файвішенко, Д.С. Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід [Текст] / Д.С. Файвішенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 136-142. |
Abstract |
У статті розкриті теоретичні аспекти брендингу, обґрунтовано доцільність застосування функціонального підходу, що є методологічною основою для оцінки ефективності бренда.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912 В статье раскрыты теоретические аспекты брендинга, обоснована целесообразность применения функционального подхода, который является методологической основой для оценки эффективности бренда. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912 The article describes theoretical aspects of branding, feasibility of functional approach as the methodological basis for evaluating the effectiveness of brand is proved. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1966302378
Finland
1739376397
France
2708443
Germany
-1624199711
Ireland
12099445
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
2
Poland
170495700
Romania
43778695
Russia
48
Turkey
49
Ukraine
478892770
United Kingdom
1082129298
United States
1316020909
Unknown Country
1785302552
Downloads
China
4
Czechia
1
EU
1
France
9
Germany
-392859016
Lithuania
1
Moldova
2
Poland
170495701
Russia
17
Ukraine
-812087328
United Kingdom
61067
United States
1316020910
Unknown Country
323
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_136_142.pdf | 296.99 kB | Adobe PDF | 281631692 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.