Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку |
Other Titles |
Теоретико-методические основы оценки конкурентной среды и конкурентной позиции предприятия на рынке Theoretical-methodical bases of the competitive environment and competitive position of the enterprise in the market estimation |
Authors |
Дяченко, Тетяна Анатоліївна
|
ORCID | |
Keywords |
конкуренція ринкове конкурентне середовище сила конкурентної позиції підприємства конкуренция рыночная конкурентная среда сила конкурентной позиции предприятия competition market competitive environment force of enterprise competitive position |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Дяченко, Т.А. Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку [Текст] / Т.А. Дяченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.203-208. |
Abstract |
Визначено поняття та взаємозв’язок ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Виявлено суб’єкти й чинники, що впливають на них. Розроблено методичний підхід до їхньої оцінки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 Определены понятия и взаимосвязь рыночной конкурентной среды и силы конкурентной позиции предприятия. Выявлены субъекты и факторы, влияющие на них. Разработан методический подход к их оценке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 The concepts of market competitive environment, force of a competitive position of the enterprise and the connection between its terms have been defined. The subjects and factors that affect them have been discovered. The methodical approach of their estimation has been developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1499463946

13796708

4658241

27593414

1

1

1

1

53320

1732179746

1

22

-225111197

2

1732179743

-225111195

682719875

1
Downloads

3

1

8

682719873

1

55186829

1

13796707

53321

7

1

-225111196

1

4658244

-1296039651

947455337
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_203_208.pdf | 288.83 kB | Adobe PDF | 182719487 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.