Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку |
Other Titles |
Теоретико-методические основы оценки конкурентной среды и конкурентной позиции предприятия на рынке Theoretical-methodical bases of the competitive environment and competitive position of the enterprise in the market estimation |
Authors |
Дяченко, Тетяна Анатоліївна
|
ORCID | |
Keywords |
конкуренція ринкове конкурентне середовище сила конкурентної позиції підприємства конкуренция рыночная конкурентная среда сила конкурентной позиции предприятия competition market competitive environment force of enterprise competitive position |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Дяченко, Т.А. Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку [Текст] / Т.А. Дяченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.203-208. |
Abstract |
Визначено поняття та взаємозв’язок ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Виявлено суб’єкти й чинники, що впливають на них. Розроблено методичний підхід до їхньої оцінки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 Определены понятия и взаимосвязь рыночной конкурентной среды и силы конкурентной позиции предприятия. Выявлены субъекты и факторы, влияющие на них. Разработан методический подход к их оценке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 The concepts of market competitive environment, force of a competitive position of the enterprise and the connection between its terms have been defined. The subjects and factors that affect them have been discovered. The methodical approach of their estimation has been developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1499463946
France
13796708
Germany
4658241
Ireland
27593414
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Romania
53320
Russia
1732179746
Spain
1
Turkey
22
Ukraine
-225111197
United Arab Emirates
2
United Kingdom
1732179743
United States
-225111195
Unknown Country
682719875
Vietnam
1
Downloads
China
3
EU
1
France
8
Germany
682719873
Ireland
1
Italy
55186829
Lithuania
1
Poland
13796707
Romania
53321
Russia
7
Slovakia
1
Ukraine
-225111196
United Arab Emirates
1
United Kingdom
4658244
United States
-1296039651
Unknown Country
947455337
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_203_208.pdf | 288.83 kB | Adobe PDF | 182719487 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.