Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29923
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства
Other Titles Management mechanism of product company competitiveness estimation
Механизм управления уровнем конкурентоспособности продукции предприятия
Authors Перерва, Петро Григорович
Романчик, Тетяна Володимирівна
ORCID
Keywords ринкова конкурентоспроможність
внутрішня конкурентоспроможність
зіставлення оцінок
карта бажаності розвитку проектів
рыночная конкурентоспособность
внутренняя конкурентоспособность
сопоставление оценок
карта желательности развития проекта
market competitiveness
internal competitiveness
estimation comparison
map of project development desirability
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29923
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Перерва, П.Г. Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства [Текст] / П.Г. Перерва, Т.В. Романчик // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.230-235.
Abstract У статті запропоновано оцінювати рівень конкурентоспроможності продукції в умовах споживчого ринку та у внутрішньому середовищі підприємства. Розглянуто методичний підхід до вибору об’єктів управління рівнем конкурентоспроможності на основі зіставлення оцінок. Особливу увагу приділено визначенню ступеня бажаності розвитку виробів підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29923
В статье предложено оценивать уровень конкурентоспособности продукции в условиях потребительского рынка и во внутренней среде предприятия. Рассмотрен методический подход к выбору объектов управления на основе сопоставления уровней конкурентоспособности. Особое внимание уделено определению степени желательности развития изделий предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29923
The paper proposes estimation of the level of competitiveness in the consumer market and in the internal environment of the enterprise. The methodical approach to selecting objects for management on the basis of comparison of the level of competitiveness is observed. Particular attention is given to the degree of company products desirability. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29923
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
9
Greece Greece
1
Ireland Ireland
36489
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
2
Latvia Latvia
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2091
Russia Russia
16
Singapore Singapore
2139864
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
258465
United Kingdom United Kingdom
133413
United States United States
1450901
Unknown Country Unknown Country
258464

Downloads

China China
2
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
761937
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2139864
Unknown Country Unknown Country
146

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_230_235.pdf 340.42 kB Adobe PDF 2901959

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.