Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29923
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства |
Other Titles |
Management mechanism of product company competitiveness estimation Механизм управления уровнем конкурентоспособности продукции предприятия |
Authors |
Перерва, Петро Григорович
Романчик, Тетяна Володимирівна |
ORCID | |
Keywords |
ринкова конкурентоспроможність внутрішня конкурентоспроможність зіставлення оцінок карта бажаності розвитку проектів рыночная конкурентоспособность внутренняя конкурентоспособность сопоставление оценок карта желательности развития проекта market competitiveness internal competitiveness estimation comparison map of project development desirability |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29923 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Перерва, П.Г. Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства [Текст] / П.Г. Перерва, Т.В. Романчик // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.230-235. |
Abstract |
У статті запропоновано оцінювати рівень конкурентоспроможності продукції в умовах споживчого ринку та у внутрішньому середовищі підприємства. Розглянуто методичний підхід до вибору об’єктів управління рівнем конкурентоспроможності на основі зіставлення оцінок. Особливу увагу приділено визначенню ступеня бажаності розвитку виробів підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29923 В статье предложено оценивать уровень конкурентоспособности продукции в условиях потребительского рынка и во внутренней среде предприятия. Рассмотрен методический подход к выбору объектов управления на основе сопоставления уровней конкурентоспособности. Особое внимание уделено определению степени желательности развития изделий предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29923 The paper proposes estimation of the level of competitiveness in the consumer market and in the internal environment of the enterprise. The methodical approach to selecting objects for management on the basis of comparison of the level of competitiveness is observed. Particular attention is given to the degree of company products desirability. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29923 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1
France
1
Germany
9
Greece
1
Ireland
36489
Italy
1
Kazakhstan
2
Latvia
2
Lithuania
1
Netherlands
2091
Russia
16
Singapore
2139864
Slovakia
1
Turkey
3
Ukraine
258465
United Kingdom
133413
United States
1450901
Unknown Country
258464
Downloads
China
2
EU
1
France
1
Germany
2
Lithuania
1
Russia
3
Singapore
1
Ukraine
761937
United Kingdom
1
United States
2139864
Unknown Country
146
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_230_235.pdf | 340.42 kB | Adobe PDF | 2901959 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.