Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством |
Other Titles |
Формирование бренд-ориентированной системы управления промышленным предприятием Formation of brand-centric industrial enterprise management |
Authors |
Ivashova, Nadiia Vasylivna
|
ORCID | |
Keywords |
система управління підприємством бренд бренд-орієнтоване управління підприємством механізм управління принципи управління корпоративна культура система управления предприятием бренд-ориентированное управление предприятием механизм управления принципы управления корпоративная культура enterprise management system brand-centric enterprise management management mechanism management principles corporate culture |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Івашова, Н.В. Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством [Текст]/ Н.В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.280 - 288. |
Abstract |
Статтю присвячено дослідженню сутності бренд-орієнтованого підходу до управління промисловим підприємством. Проаналізовано поняття «бренд-орієнтоване управління підприємством». Виділено складові елементи системи бренд-орієнтованого управління, проаналізовано відмінності бренд-орієнтованого підходу до управління підприємством від традиційного. Визначено принципи та запропоновано механізм бренд-орієнтованого управління. Досліджено вплив корпоративної культури на формування бренда промислового підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932 Статья посвящена исследованию сущности бренд-ориентированного подхода к управлению промышленным предприятием. Проанализировано понятие «бренд-ориентированное управление предприятием». Выделены элементы системы бренд-ориентированного управления, проанализированы различия бренд-ориентированного подхода к управлению предприятием от традиционного подхода. Определены принципы и предложен механизм бренд-ориентированного управления. Исследовано влияние корпоративной культуры на формирование бренда промышленного предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932 The article investigates the essence of brand-centric approach to industrial enterprise management. Analyzed of the concept of “brand-centric management”. Highlighted components of brand-centric management, analyzed the differences of brand-centric approach to management from the traditional approach. The principles and the mechanism of brand-centric management researched. The influence of corporate culture on the formation of industrial enterprise brand is investigated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
261
Germany
7
Hong Kong SAR China
2
Ireland
91041
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1
Poland
1
Russia
25
Singapore
1
Slovakia
2
Sweden
1
Turkey
17
Ukraine
7545615
United Kingdom
843438
United States
37945052
Unknown Country
1652730
Downloads
China
1
EU
1
France
358908
Germany
2
Lithuania
1
Moldova
2
Poland
37945053
Russia
11
Singapore
1
Ukraine
37945057
United Kingdom
1
United States
27811902
Unknown Country
221
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2012_4_280_288.pdf | 313.09 kB | Adobe PDF | 104061161 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.