Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору
Other Titles Developing environmental marketing strategies in the framework of forest sector enterprises social responsibility
Разработка экологических маркетинговых стратегий с учетом социальной ответственности предприятий лесного сектора
Authors Польовська, Віра Тарасівна
ORCID
Keywords соціальна відповідальність
соціально відповідальний екологічний маркетинг
екологічні маркетингові стратегії
лісові та деревообробні підприємства
лісовий сектор
социальная ответственность
социально ответственный экологический маркетинг
экологические маркетинговые стратегии
лесные и деревообрабатывающие предприятия
лесной сектор
social responsibility
socially responsible environmental marketing
environmental marketing strategies
forest and wood-processing enterprises
forest sector
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Польовська, В.Т. Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору [Текст] / В.Т. Польовська // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 375-383.
Abstract У статті досліджено підходи та методи впровадження соціальної відповідальності під час розроблення екологічних маркетингових стратегій, визначено екомаркетингові завдання для адаптації соціальної відповідальності в лісовому секторі економіки, сформульовано принципи соціально відповідального екологічного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947
В статье исследованы подходы и методы внедрения социальной ответственности при разработке экологических маркетинговых стратегий, определены экомаркетинговые задания для адаптации социальной ответственности в лесном секторе экономики, сформулированы принципы социально ответственного экологического маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947
The approaches and methods of social responsibility implementation for developing environmental marketing strategies are examined, environmental marketing objectives for adopting social responsibility in forest sector are determined, principles of socially responsible environmental marketing are formulated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
47794
France France
2
Germany Germany
6061578
Greece Greece
135412
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
3735716
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
11949
Russia Russia
22
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
165597424
United Kingdom United Kingdom
61029627
United States United States
1216643679
Unknown Country Unknown Country
79

Downloads

China China
5
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
33545601
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
270165216
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1216643680
Unknown Country Unknown Country
220

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_375_383.pdf 288.32 kB Adobe PDF 1520354733

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.