Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30037
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості впровадження дистанційних технологій в навчальний процес у вищій школі |
Authors |
Bilous, Olena Anatoliivna
Hovorun, Tetiana Pavlivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2288-4030 http://orcid.org/0000-0002-9384-5250 |
Keywords |
віртуальні лабораторні роботи дистанційне навчання дистанційні тренажери виртуальные лабораторные работы |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30037 |
Publisher | Белгородский филиал Московского государственного университета статистики, экономики и информатики МЭСИ |
License | |
Citation | Білоус, О.А. Особливості впровадження дистанційних технологій в навчальний процес у вищій школі [Текст] / О.А.Білоус, Т.П.Говорун //Дистанционное образование XXI века: проблемы, опыт, перспективы: сборник научных статей Международной научно - практической конференции, Белгород, 27 апреля 2012 г. – Белгород: МЭСИ, 2012. - C. 19-24. |
Abstract |
У статті розглядаються проблеми розвитку дистанційної освіти в українських вузах. Дистанційне навчання студентів з педагогічної точки зору має широкі перспективи. Автори зробили висновки, що віртуальні тренажери та віртуальні лабораторні роботи значно поліпшують якість освіти студентів усіх форм навчання. У статті розглядаються перспективи розвитку змішаного навчання.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30037 В статье рассматриваются проблемы развития дистанционного образования в украинских вузах. Дистанционное обучение студентов с педагогической точки зрения имеет широкие перспективы. Авторы сделали выводы, что виртуальные тренажеры и виртуальные лабораторные работы значительно улучшают качество образования студентов всех форм обучения. В статье рассматриваются перспективы развития смешанного обучения. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30037 The article deals with the problems of the development of distance education in the Ukrainian universities. Distance learning students from the pedagogic point of view have prospects. The authors made findings that virtual simulators and Labs dramatically improve the quality of education for students in all forms of education. The article discusses the prospects for the development of blended learning. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30037 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Canada
1
China
1
France
4
Germany
14
Greece
1
Ireland
20112691
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
3558
Norway
1
Russia
15
Singapore
1
Slovakia
1
Turkey
3
Ukraine
3529980
United Arab Emirates
1
United Kingdom
319823
United States
20112690
Unknown Country
625425
Downloads
China
6
Czechia
6434534
EU
5
Estonia
1
France
40274
Germany
40279
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1
Poland
1
Russia
17
Singapore
1
Ukraine
20112689
United Kingdom
40274
United States
20112684
Unknown Country
600
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
stbelgorod.pdf | 173.7 kB | Adobe PDF | 46781368 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.