Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30038
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики
Other Titles Теоретико-методологическое обоснование формирования маркетинговых каналов с позиции инноватики
Theoretical and methodological basis of the marketing channels formation from the position of innovation
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетинговий канал
інноваційна продукція
інноваційний маркетинговий канал
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30038
Publisher ТОВ «Друкарський дім «Папірус»
License
Citation Біловодська, О.А. Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики [Текст] / Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2012. – С. 324-341.
Abstract У роботі досліджено маркетингові канали у розрізі інновацій, запропоновано авторський підхід щодо визначення маркетингового каналу інноваційної продукції та інноваційного маркетингового каналу. Розроблено підходи до класифікації інноваційних маркетингових каналів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30038
В работе исследованы маркетинговые каналы в разрезе инноваций, предложен авторский подход к определению маркетингового канала инновационной продукции и инновационного маркетингового канала. Разработаны подходы к классификации инновационных маркетинговых каналов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30038
In this work the marketing channels in terms of innovation are researched, the author's approach to identify the marketing channel of innovative products and innovative marketing channel is proposed. Approaches to classification of innovative marketing channels are developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30038
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
4331576
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8361143
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
27406
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
653175339
United Kingdom United Kingdom
30061297
United States United States
2002307456
Unknown Country Unknown Country
60105723

Downloads

China China
16120397
France France
3
Germany Germany
30061297
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
2002307595
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2002307458
Unknown Country Unknown Country
231

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Innovatyka.pdf 452.23 kB Adobe PDF -244170308

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.