Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30106
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості функціонування дискурсу інтернет - реклами (на матеріалі англійської мови) |
Other Titles |
Особенности функционирования дискурса интернет-рекламы Peculiar features of functioning of internet advertisements’ discourse |
Authors |
Соколова, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
Інтернет реклама мовні засоби впливу прагматична настанова Интернет - реклама Internet advertisement language means of influence pragmatic purpose |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30106 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Соколова, І.В. Особливості функціонування дискурсу інтернет - реклами (на матеріалі англійської мови) [Текст] / І.В. Соколова // Філологічні трактати. — 2012. — Т. 4, № 4. — С. 113-117. |
Abstract |
В статті представлені результати дослідження Інтернет - дискурсу. Визначається, що Інтернет - реклама є особливим видом дискурсу, який функціонує у певному середовищі та характеризується певними рисами. Інтернет - середовище надає унікальні можливості для функціонування рекламного дискурсу, забезпечуючи реципієнта широким асортиментом засобів для сприйняття та усвідомлення інформації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30106 В статье представлены результаты исследования Интернет - дискурса. Указывается на то, что Интернет - реклама является особенным видом дискурса, который функционирует в определенной среде и имеет характерные особенности. Среда Интернета предоставляет уникальные возможности для функционирования рекламного дискурса, обеспечивая реципиента широким ассортиментом средств для восприятия и понимания информации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30106 The article represents results of analysis of some features of functioning of Internet advertisements’ discourse. It is argued that Internet advertisements are a special type of discourse with its special features and functioning in a special environment. Internet environment provides unique opportunities for advertisements functioning, providing recipients with wide range of means for perception and comprehension of information. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30106 |
Appears in Collections: |
Філологічні трактати |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
449
EU
8
France
11
Germany
25991431
Greece
1
Ireland
3783744
Lithuania
1
Malaysia
1
Netherlands
123690
Russia
31
Turkey
8
Ukraine
1924860573
United Kingdom
116696612
United States
-870497209
Unknown Country
1160007028
Downloads
Canada
1
China
17089
France
5
Germany
1924860572
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
3783750
Poland
1
Russia
11
Singapore
1
Ukraine
-911449685
United Kingdom
1
United States
-870497208
Unknown Country
287
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
12sivmav.pdf | 51.49 kB | Adobe PDF | 146714828 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.