Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії
Other Titles Simulation of formation of system «consumer – company – partner», the effect from its interaction and budget of information interaction
Моделирование формирования системы «потребитель – предприятие – партнер», эффекта от ее взаимодействия и бюджета информационного взаимодействия
Authors Райко, Д.В.
ORCID
Keywords комплекс економіко-математичних моделей
комплекс экономико-математических моделей
complex of economic and mathematical models
система «споживач – підприємство – партнер»
система «потребитель – предприятие – партнер»
«consumer-enterprise-partner» system
ефект від функціонування
эффект от функционирования
effect from functioning
бюджет інформаційної взаємодії
бюджет информационного взаимодействия
budget of informational cooperation
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Райко, Д.В. Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії [Текст] / Д.В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 34-44.
Abstract Розроблено комплекс економіко-математичних моделей до формування складу системи «споживач – підприємство – партнер» та ефекту від її функціонування, а також здійснено формування бюджету інформаційної взаємодії, яка дозволяє підприємствам здійснювати моделювання зв’язків у системі «споживач – підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутку, який у подальшому використовується для здійснення інформаційної взаємодії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
Разработан комплекс экономико-математических моделей по формированию системы «потребитель – предприятие – партнер» и эффекта от ее функционирования,а также формированию бюджета информационного взаимодействия, который позволяет предприятиям осуществлять моделирование связей в системе «потребитель – предприятие – партнер» по критерию максимизации прибыли, который в дальнейшем используеться для осуществления информационного взаимодействия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
The aim of the article is making a model concerning the formation of «consumer-enterprise-partner» system structure, effect from their interaction and the budget formation of informational cooperation of enterprise with partners and consumers, in the context of which a complex of economic and mathematical models will be offered concerning determination of enterprise, partners, consumers cooperation taking into account the competitive conditions and budget formation of the enterprise communications in the context of «consumer-enterprise-partner» system. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belgium Belgium
1
China China
6
France France
1
Germany Germany
12
Greece Greece
6504
Ireland Ireland
46729
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Russia Russia
15
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
923162
United Kingdom United Kingdom
463207
United States United States
5038744
Unknown Country Unknown Country
923161

Downloads

China China
3
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
18
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2675941
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7401547
Unknown Country Unknown Country
240

Files

File Size Format Downloads
Rayko D.V._Modeluvannia.pdf 406.06 kB Adobe PDF 10077761

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.