Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії |
Other Titles |
Simulation of formation of system «consumer – company – partner», the effect from its interaction and budget of information interaction Моделирование формирования системы «потребитель – предприятие – партнер», эффекта от ее взаимодействия и бюджета информационного взаимодействия |
Authors |
Райко, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
комплекс економіко-математичних моделей комплекс экономико-математических моделей complex of economic and mathematical models система «споживач – підприємство – партнер» система «потребитель – предприятие – партнер» «consumer-enterprise-partner» system ефект від функціонування эффект от функционирования effect from functioning бюджет інформаційної взаємодії бюджет информационного взаимодействия budget of informational cooperation |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Райко, Д.В. Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії [Текст] / Д.В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 34-44. |
Abstract |
Розроблено комплекс економіко-математичних моделей до формування складу системи «споживач – підприємство – партнер» та ефекту від її функціонування, а також здійснено формування бюджету інформаційної взаємодії, яка дозволяє підприємствам здійснювати моделювання зв’язків у системі «споживач – підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутку, який у подальшому використовується для здійснення інформаційної взаємодії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375 Разработан комплекс экономико-математических моделей по формированию системы «потребитель – предприятие – партнер» и эффекта от ее функционирования,а также формированию бюджета информационного взаимодействия, который позволяет предприятиям осуществлять моделирование связей в системе «потребитель – предприятие – партнер» по критерию максимизации прибыли, который в дальнейшем используеться для осуществления информационного взаимодействия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375 The aim of the article is making a model concerning the formation of «consumer-enterprise-partner» system structure, effect from their interaction and the budget formation of informational cooperation of enterprise with partners and consumers, in the context of which a complex of economic and mathematical models will be offered concerning determination of enterprise, partners, consumers cooperation taking into account the competitive conditions and budget formation of the enterprise communications in the context of «consumer-enterprise-partner» system. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30375 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belgium
1
China
6
France
1
Germany
12
Greece
6504
Ireland
46729
Lithuania
1
Mongolia
1
Russia
15
Singapore
1
Turkey
2
Ukraine
923162
United Kingdom
463207
United States
5038744
Unknown Country
923161
Downloads
China
3
EU
1
France
2
Germany
2
Ireland
1
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
18
Singapore
1
Ukraine
2675941
United Kingdom
1
United States
7401547
Unknown Country
240
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rayko D.V._Modeluvannia.pdf | 406.06 kB | Adobe PDF | 10077761 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.