Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30377
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Oсобенности индустрии моды
Other Titles Аналіз факторів впливу на бренд вищого навчального закладу. Особливості індустрії моди
Analysis of the key influence factors on brand of higher education organizations. Feature of the fashion industry
Authors Гардабхадзе, И.А.
ORCID
Keywords багатокомпонентна модель збалансованого управління
многокомпонентная модель оценки бренда
university brand management
індикатори оцінки бренда
индикаторы оценки бренда
multi-component model of balanced indicators
assessment of indicators for each direction of research
факторы воздействия
індустрія моди
индустрия моды
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30377
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Гардабхадзе, И.А. Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Oсобенности индустрии моды [Текст] / И.А. Гардабхадзе // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 53-66.
Abstract У роботі запропонована багатокомпонентна модель збалансованого управління брендом, побудована на основі діючих методик рейтингової оцінки в сполученні з урахуванням соціальних факторів, ринкових тенденцій і галузевих особливостей освітнього процесу. Описано підхід до вдосконалення управління брендом на основі оптимізації складу індикаторів оцінки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30377
В работе предложена многокомпонентная модель оценки бренда, построенная на основе действующих методик рейтинговой оценки в сочетании с учётом социальных факторов, рыночных тенденций и особенностей образовательного процесса. Описан подход к управлению брендом на основе многокомпонентной модели сбалансированных показателей путём приведения параметров оценки к заданным значениям. Приведены особенности формирования бренда учебного заведения в сегменте дизайна одежды индустрии моды. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30377
The aim of this article is the search of rational suite of factors which have a significant impact on various aspects of the educational institution, and the development model of brand management system which is based on these factors. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30377
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
2
China China
8
France France
1
Germany Germany
9
Greece Greece
12986
Ireland Ireland
61674
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
30
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
561543
United Kingdom United Kingdom
282400
United States United States
9084134
Unknown Country Unknown Country
561542

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
1
China China
2
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
42
Ukraine Ukraine
1683083
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4643505
Unknown Country Unknown Country
234

Files

File Size Format Downloads
Gardabhadze I.A. Analiz.pdf 401.48 kB Adobe PDF 6326876

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.