Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30377
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Oсобенности индустрии моды |
Other Titles |
Аналіз факторів впливу на бренд вищого навчального закладу. Особливості індустрії моди Analysis of the key influence factors on brand of higher education organizations. Feature of the fashion industry |
Authors |
Гардабхадзе, И.А.
|
ORCID | |
Keywords |
багатокомпонентна модель збалансованого управління многокомпонентная модель оценки бренда university brand management індикатори оцінки бренда индикаторы оценки бренда multi-component model of balanced indicators assessment of indicators for each direction of research факторы воздействия індустрія моди индустрия моды |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30377 |
Publisher | Сумский государственный университет |
License | |
Citation | Гардабхадзе, И.А. Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Oсобенности индустрии моды [Текст] / И.А. Гардабхадзе // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 53-66. |
Abstract |
У роботі запропонована багатокомпонентна модель збалансованого управління брендом, побудована на основі діючих методик рейтингової оцінки в сполученні з урахуванням соціальних факторів, ринкових тенденцій і галузевих особливостей освітнього процесу. Описано підхід до вдосконалення управління брендом на основі оптимізації складу індикаторів оцінки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30377 В работе предложена многокомпонентная модель оценки бренда, построенная на основе действующих методик рейтинговой оценки в сочетании с учётом социальных факторов, рыночных тенденций и особенностей образовательного процесса. Описан подход к управлению брендом на основе многокомпонентной модели сбалансированных показателей путём приведения параметров оценки к заданным значениям. Приведены особенности формирования бренда учебного заведения в сегменте дизайна одежды индустрии моды. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30377 The aim of this article is the search of rational suite of factors which have a significant impact on various aspects of the educational institution, and the development model of brand management system which is based on these factors. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30377 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
2
China
8
France
1
Germany
9
Greece
12986
Ireland
61674
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
30
Turkey
12
Ukraine
561543
United Kingdom
282400
United States
9084134
Unknown Country
561542
Downloads
Azerbaijan
1
China
2
Germany
3
Ireland
1
Kazakhstan
2
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
42
Ukraine
1683083
United Kingdom
1
United States
4643505
Unknown Country
234
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Gardabhadze I.A. Analiz.pdf | 401.48 kB | Adobe PDF | 6326876 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.