Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах |
Other Titles |
The analysis of pricing principles at domestic industrial enterprises Анализ принципов ценообразования на отечественных промышленных предприятиях |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Рябченко, І.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
ціна цена price ціноутворення ценообразование pricing принципи ціноутворення принципы ценообразования pricing principles промислові підприємства промышленные предприятия industrial enterprises |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Божкова, В.В. Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 67-73. |
Abstract |
У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано принципи маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378 В статье исследованы теоретико-методические аспекты формирования маркетингового ценообразования. Систематизированы принципы маркетингового ценообразования, определены и сгруппированы их характерные черты. Предоставлены предложения по усовершенствованию процесса ценообразования для отечественных промышленных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378 Theoretical and methodological aspects of marketing pricing formation are investigated in the article. The aim of this research is systematization of marketing pricing principles and formation of corresponding offers concerning perfection of a domestic industrial enterprises pricing policy. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

352483437

2

106101287

1

2

908081

34577

260277

1

1

4

23

1

20

13186024

6604537

352483436

1677309449
Downloads

1

2

1

1

520549

908082

260276

2

1

908077

260273

1815859

13186025

260269

212202570

845247737
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova V.V._Analiz pryntsypiv.pdf | 331.62 kB | Adobe PDF | 1075569725 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.