Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах
Other Titles The analysis of pricing principles at domestic industrial enterprises
Анализ принципов ценообразования на отечественных промышленных предприятиях
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Рябченко, І.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords ціна
цена
price
ціноутворення
ценообразование
pricing
принципи ціноутворення
принципы ценообразования
pricing principles
промислові підприємства
промышленные предприятия
industrial enterprises
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Божкова, В.В. Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 67-73.
Abstract У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано принципи маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
В статье исследованы теоретико-методические аспекты формирования маркетингового ценообразования. Систематизированы принципы маркетингового ценообразования, определены и сгруппированы их характерные черты. Предоставлены предложения по усовершенствованию процесса ценообразования для отечественных промышленных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
Theoretical and methodological aspects of marketing pricing formation are investigated in the article. The aim of this research is systematization of marketing pricing principles and formation of corresponding offers concerning perfection of a domestic industrial enterprises pricing policy. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Belgium Belgium
352483437
Canada Canada
2
China China
106101287
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
908081
Greece Greece
34577
Ireland Ireland
260277
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
23
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
20
Ukraine Ukraine
13186024
United Kingdom United Kingdom
6604537
United States United States
352483436
Unknown Country Unknown Country
845247736

Downloads

Canada Canada
1
China China
2
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
France France
520549
Germany Germany
908082
Ireland Ireland
260276
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
908077
Romania Romania
260273
Russia Russia
1815859
Ukraine Ukraine
13186025
United Kingdom United Kingdom
260269
United States United States
212202570
Unknown Country Unknown Country
378

Files

File Size Format Downloads
Bozhkova V.V._Analiz pryntsypiv.pdf 331.62 kB Adobe PDF 230322366

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.