Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30387
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту |
Other Titles |
Информационные системы и технологии в системе маркетинга железнодорожного транспорта Information systems and technology in the marketing of railway transport |
Authors |
Жарська, І.О.
|
ORCID | |
Keywords |
залізничний транспорт железнодорожный транспорт railway transport маркетинг marketing автоматизована система управління автоматизированная система управления automated control system система маркетинговой информации система маркетингової інформації marketing information system сбыт збутова політика маркетингова комунікативна політика маркетинговые коммуникации marketing communication policy |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30387 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Жарська, І.О. Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту [Текст] / І.О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 100-111. |
Abstract |
У статті охарактеризовано загальну систему управління залізничним транспортом та визначено місце в ній маркетингової системи. Визначено недоліки існуючої маркетингової системи. Розглянуто основні автоматизовані системи управління, які останніми роками були впроваджені в систему збуту послуг. Розглянуто зарубіжний досвід з організації продажу пасажирських залізничних квитків. Проведено порівняльний аналіз web-сайтів українських та закордонних залізниць та визначено основні недоліки українського сайта. Розроблено методичні основи формування системи маркетингової інформації підприємства залізничного транспорту.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30387 Охарактеризована общая система управления железнодорожным транспортом и определено место в ней маркетинговой системы. Выделены недостатки существующей маркетинговой системы. Рассмотрены основные автоматизированные системы управления, которые в последние годы были внедрены в систему сбыта услуг. Рассмотрен зарубежный опыт организации продаж пассажирских билетов. Проведен сравнительный анализ сайтов украинских и зарубежных железных дорог и определены основные недостатки украинского сайта. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30387 The aim of the article is to improve the system of theoretical, methodological and methodic background for the implementation of information technology in the marketing system of the railway undertaking. The article identifies the necessity of marketing use in companies which are natural monopolies. Besides the general system of railway transport is described and its place in the marketing system is defined. The existing deficiencies of marketing system have been detected. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30387 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

505963101

1

17

113541

29623

784309

1

24

10

108792266

54406007

-256286089

936397891
Downloads

-1035167257

1

5

22

2742826

1

2

1

28

305182717

1

-1035167258

522595078
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zharska I.O. Informatsiyni.pdf | 529.67 kB | Adobe PDF | -1239813833 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.