Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30396
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування комунікаційної політики в інноваційних проектах підприємств торгівлі продовольством |
Other Titles |
Formation of communication politics in the innovative projects by food trade companies Формирование коммуникационной политики в инновационных проектах предприятий торговли продовольствием |
Authors |
Шовкова, О.А.
|
ORCID | |
Keywords |
комунікаційна політика коммуникационная политика communication politics інновації инновации innovation інтернет-технології интернет-технологии Internet technology торгівля торговля trade продовольство продовольствие food реклама advertising |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30396 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Шовкова, О.А. Формування комунікаційної політики в інноваційних проектах підприємств торгівлі продовольством [Текст] / О.А. Шовкова // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 188-197. |
Abstract |
У статті визначені особливості формування комунікаційної політики торговельних підприємств при впровадженні інтернет-технологій у збутову діяльність, розглянуті варіанти реалізації інтернет-технологій у торгівлі продовольством, проаналізовано алгоритм упровадження комплексу комунікацій. Запропоновані положення рекомендуються до застосування суб’єктами господарювання в процесі розроблення та реалізації інноваційних проектів із впровадження інтернет-магазинів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30396 В статье определены особенности формирования коммуникационной политики торговых предприятий при внедрении интернет-технологий в сбытовую деятельность, рассмотрены варианты реализации интернет-технологий в торговле продовольствием, проанализирован алгоритм внедрения комплекса коммуникаций. Предложенные положения рекомендуются к применению хозяйствующими субъектами в процессе разработки и реализации инновационных проектов по внедрению интернет-магазинов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30396 The aim of the article is to determine the characteristics of communicational politics formation by trade enterprises in the process of Internet technologies implementation. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30396 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
-1418546973
Belgium
1
China
1438210162
France
1
Germany
8
Ghana
1
Greece
13948
India
1
Ireland
690223
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
21
Singapore
1
Turkey
2
Ukraine
383195567
United Kingdom
15993023
United States
-1451163552
Unknown Country
42420808
Downloads
Czechia
1
France
11
Germany
2
Ireland
1
Italy
2
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Norway
1
Russia
160
Ukraine
383195568
United Kingdom
1
United States
-1451163553
Unknown Country
213
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shovkova O.A. Formuvannia.pdf | 328.72 kB | Adobe PDF | -1067967591 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.