Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30399
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств
Other Titles Влияние потребительского капитала на формирование корпоративной системы стратегического планирования кондитерских предприятий
The influence of consumer capital to the formation corporate strategic planning system of confectionery enterprises
Authors Ібрагімов, Е.Е.
ORCID
Keywords споживчий капітал
потребительский капитал
consumer capital
сегментування
сегментация
segmentation
профіль
профиль
type
стратегічне планування
стратегическое планирование
strategic planning
підприємства кондитерської галузі
предприятия кондитерской отрасли
enterprises of confectionery industry
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30399
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ібрагімов, Е.Е. Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств [Текст] / Е.Е. Ібрагімов // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 218-228.
Abstract У статті визначено поняття споживчого капіталу та проаналізована його роль у формуванні корпоративної системи стратегічного планування. Також обґрунтовано необхідність розроблення системи стратегічного планування підприємств кондитерської галузі із застосуванням сегментування ринку споживачів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30399
В статье определено понятие потребительского капитала и проанализирована его роль в формировании корпоративной системы стратегического планирования. Также обоснована необходимость разработки системы стратегического планирования предприятий кондитерской отрасли с применением сегментации рынка потребителей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30399
In this paper we have identified the factors of consumer capital, which are accounted in the process of strategic planning on the confectionery enterprises. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30399
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
54038434
France France
1
Germany Germany
13
Greece Greece
32154
Ireland Ireland
253903
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
17
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
3292337
United Kingdom United Kingdom
1701176
United States United States
268888786
Unknown Country Unknown Country
3292336

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
3
France France
1
Germany Germany
905592
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
9875327
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
268888787
Unknown Country Unknown Country
264

Files

File Size Format Downloads
Ibragimov E.E. Vplyv.pdf 338.69 kB Adobe PDF 279669980

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.