Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30399
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств |
Other Titles |
Влияние потребительского капитала на формирование корпоративной системы стратегического планирования кондитерских предприятий The influence of consumer capital to the formation corporate strategic planning system of confectionery enterprises |
Authors |
Ібрагімов, Е.Е.
|
ORCID | |
Keywords |
споживчий капітал потребительский капитал consumer capital сегментування сегментация segmentation профіль профиль type стратегічне планування стратегическое планирование strategic planning підприємства кондитерської галузі предприятия кондитерской отрасли enterprises of confectionery industry |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30399 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Ібрагімов, Е.Е. Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств [Текст] / Е.Е. Ібрагімов // Маркетинг і менеджмент інновацій.- 2013.- № 1.- С. 218-228. |
Abstract |
У статті визначено поняття споживчого капіталу та проаналізована його роль у формуванні корпоративної системи стратегічного планування. Також обґрунтовано необхідність розроблення системи стратегічного планування підприємств кондитерської галузі із застосуванням сегментування ринку споживачів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30399 В статье определено понятие потребительского капитала и проанализирована его роль в формировании корпоративной системы стратегического планирования. Также обоснована необходимость разработки системы стратегического планирования предприятий кондитерской отрасли с применением сегментации рынка потребителей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30399 In this paper we have identified the factors of consumer capital, which are accounted in the process of strategic planning on the confectionery enterprises. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30399 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
54038434
France
1
Germany
13
Greece
32154
Ireland
253903
Lithuania
1
Russia
17
Singapore
1
Turkey
3
Ukraine
3292337
United Kingdom
1701176
United States
268888786
Unknown Country
3292336
Downloads
Belarus
1
China
3
France
1
Germany
905592
Indonesia
1
Lithuania
1
Russia
2
Ukraine
9875327
United Kingdom
1
United States
268888787
Unknown Country
264
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ibragimov E.E. Vplyv.pdf | 338.69 kB | Adobe PDF | 279669980 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.