Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль і завдання маркетингу знань
Other Titles The role and tasks of marketing knowledge
Роль и задачи маркетинга знаний
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords маркетинг знань
завдання маркетингу знань
сфери застосування
маркетинг знаний
задачи маркетинга знаний
сферы применения
marketing of knowledge
task of marketing of knowledge
sphere of the application
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438
Publisher Вид-во СНУ ім. В. Даля
License
Citation Ілляшенко, С.М. Роль і завдання маркетингу знань [Текст] / С.М. Ілляшенко // Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28-29 березня 2013 р., м. Луганськ. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. – С. 46-49.
Abstract Окреслено роль і завдання маркетингу знань на сучасному етапі формування інформаційної економіки (економіки знань) як на макрорівні (рівні держави), так і на рівні окремих підприємств та установ. Визначено галузі і види діяльності у яких найбільш доцільно застосовувати маркетинг знань. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438
Очерчена роль и задачи маркетинга знаний на современном этапе формирования информационной экономики (экономики знаний) как на макроуровне (уровне государства, так и на уровне отдельных предприятий и учреждений. Определены отрасли в которых наиболее целесообразно применять маркетинг знаний. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438
Outlines the role and tasks of marketing knowledge on the modern stage of development of the information economy (knowledge economy), both at the macro level (State level), and at the level of individual enterprises and institutions. The industry and activities in which the most advisable to apply marketing knowledge. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
China China
3
EU EU
4
France France
5
Germany Germany
13
Greece Greece
18320
Ireland Ireland
68308
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
28
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
2
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
461537
United Kingdom United Kingdom
236591
United States United States
3875698
Unknown Country Unknown Country
461536

Downloads

China China
1
EU EU
3
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1382974
United Kingdom United Kingdom
11644
United States United States
3875697
Unknown Country Unknown Country
607

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Marketing_knowledge.pdf 183.13 kB Adobe PDF 5270931

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.