Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль і завдання маркетингу знань |
Other Titles |
The role and tasks of marketing knowledge Роль и задачи маркетинга знаний |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
маркетинг знань завдання маркетингу знань сфери застосування маркетинг знаний задачи маркетинга знаний сферы применения marketing of knowledge task of marketing of knowledge sphere of the application |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438 |
Publisher | Вид-во СНУ ім. В. Даля |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Роль і завдання маркетингу знань [Текст] / С.М. Ілляшенко // Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28-29 березня 2013 р., м. Луганськ. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. – С. 46-49. |
Abstract |
Окреслено роль і завдання маркетингу знань на сучасному етапі формування інформаційної економіки (економіки знань) як на макрорівні (рівні держави), так і на рівні окремих підприємств та установ. Визначено галузі і види діяльності у яких найбільш доцільно застосовувати маркетинг знань.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438 Очерчена роль и задачи маркетинга знаний на современном этапе формирования информационной экономики (экономики знаний) как на макроуровне (уровне государства, так и на уровне отдельных предприятий и учреждений. Определены отрасли в которых наиболее целесообразно применять маркетинг знаний. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438 Outlines the role and tasks of marketing knowledge on the modern stage of development of the information economy (knowledge economy), both at the macro level (State level), and at the level of individual enterprises and institutions. The industry and activities in which the most advisable to apply marketing knowledge. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30438 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belarus
1
China
3
EU
4
France
5
Germany
13
Greece
18320
Ireland
68308
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Norway
1
Pakistan
1
Russia
28
Singapore
1
Slovakia
2
Spain
2
Turkey
4
Ukraine
461537
United Kingdom
236591
United States
3875698
Unknown Country
461536
Downloads
China
1
EU
3
France
1
Germany
2
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
1382974
United Kingdom
11644
United States
3875697
Unknown Country
607
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Marketing_knowledge.pdf | 183.13 kB | Adobe PDF | 5270931 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.