Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку |
Other Titles |
Позиционирование территории на основе оценки маркетинговой привлекательности как основа ее инновационного развития Positioning of territory on the basis of the estimation of marketing appeal as the basis of its innovative development |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() Syhyda, Liubov Oleksiivna ![]() Sygyda, Liubov Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
територіальний продукт позиціонування сегментація маркетингова привабливість території фактор імідж территориальный продукт позиционирование сегментация маркетинговая привлекательность территории фактор имидж territorial product positioning segmentation marketing attractiveness of territory factor image |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біловодська, О.А. Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Механізм регулювання економіки. – 2011. – № 3 (48). – Т. 2. – С. 215-222. |
Abstract |
Проаналізовано сучасні підходи до розуміння території як геотовару; здійснено узагальнюючу класифікацію споживачів територільного продукту; визначено теоретичні основи територіального позиціонування. Запропоновано методичний підхід щодо позиціонування території на основі оцінки її маркетингової привабливості та проведено деталізацію його етапів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444 Проанализированы современные подходы к пониманию территории как геотовару; осуществлена обобщающая классификация потребителей териториального продукта; определены теоретические основы территориального позиционирования. Предложен методический подход относительно позиционирования территории на основе оценки ее маркетинговой привлекательности и проведена детализация его этапов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444 Modern approaches of understanding territory as geogoods are analysed; summarizing classification of consumers of territory product is carried out; theoretical bases of the territorial positioning are certain. Methodical approach is offered in relation to positioning of territory on the basis of estimation of her marketing attractiveness and working out in detail of his stages is conducted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30444 |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views

7

1

1

285168858

34993

34994

2167153

1

1

1

3

16

1

1

3

21244402

10633865

625697567

1911208139
Downloads

1

3

396124

3841074

1

1

1

9

229809156

1

285168864

258
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_Syhyda.pdf | 191.41 kB | Adobe PDF | 519215493 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.