Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30459
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимізація витрат підприємств промисловості будівельних матеріалів |
Other Titles |
Cost optimization of industrial enterprises of building materials Оптимизация расходов предприятий промышленности строительных материалов |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
будівельний комплекс підприємства промисловості будівельних матеріалів витрати витрати на збут оптимізація витрат маркетинг-мікс 5Р заходи нейролінгвістичного програмування метод множників Лагранжа |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30459 |
Publisher | Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Оптимізація витрат підприємств промисловості будівельних матеріалів [Текст]/ О.А. Біловодська // Проблеми економіки. – 2012. – № 4. – С. 158-162. |
Abstract |
У роботі доведено, що одним з напрямів підвищення прибутковості діяльності підприємств промисловості будівельних матеріалів може бути оптимізація витрат, пов'язаних з реалізацією продукції. Для вибору найефективнішої технології просування будівельних матеріалів на ринок було запропоновано використати інструменти нейролінгвістичного програмування (НЛП) або так званий сенсорний маркетинг. Використання методу розв'язування оптимізаційних задач в математичному програмуванні дозволив отримати проранжований ряд заходів НЛП за зменшенням ефективності, що має такий вигляд: звукове оформлення торгового приміщення, проведення тренінгів для персоналу, оформлення вітрин та інтер'єру, використання принципів мерчандайзингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30459 В работе доказано, что одним из направлений повышения прибыльности деятельности предприятий промышленности строительных материалов может быть оптимизация расходов, связанных с реализацией продукции. Для выбора наиболее эффективной технологии продвижения строительных материалов на рынок было предложено использовать инструменты нейролингвистического программирования (НЛП) или так называемый сенсорный маркетинг. Использование метода решения оптимизационных задач в математическом программировании позволило получить проранжированный ряд мероприятий НЛП по уменьшению эффективности следующего вида: звуковое оформление торгового помещения, проведение тренингов для персонала, оформление витрин и интерьера, использование принципов мерчандайзинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30459 The paper has proved that one of the directions of increasing profitability of construction materials industry enterprises' activity can be optimizing costs dealing with sales. Tools of neuro-linguistic programming (NLP)or so called sensor marketing have been proposed for use to choose the most effective technology of market promotion construction materials.Use of method of solving optimization tasks in mathematical programming has allowed getting a ranked series of NLP measures for decreasing efficiency as follows: sound design of trade zones, conducting trainings for staff, design of shop windows and interior, use of merchandising principles. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30459 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

5

1

495426

22243

330284

1

22

2

13

11842668

5928749

40451068

118141045
Downloads

3

7

1

1

17

2

1

1

1

4

1

29

11843161

1853760

59070567

59071752
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_Optymizatsiya_vytrat_pidpryemstv.pdf | 223.29 kB | Adobe PDF | 131839308 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.